שי אהרון, זיו אריה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il, באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)
שי אהרון, זיו אריה (צילומים: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il, באדיבות צוות מדיה - הפועל קטמון ירושלים)

דעה | מסתכלים קדימה – קטמון מוותרת על העתיד ומכוונת לעתיד

בלי שמות גדולים וללא כוכבים נוצצים, המטרה של שי אהרון וזיו אריה היא להעביר עונה רגועה ולטפח את הצעירים | טור דעה

פורסם בתאריך: 18.8.19 12:12

הפועל קטמון החליטה ללכת על עונה רגועה, עונה צנועה בלי הרבה מטרות ובעיקר בלי חלומות על ליגת העל. בקבוצת האוהדים האדומה החליטו לבנות קבוצה לטווח ארוך. הסגל האדום, כך אני מתרשם מהשמות שמאכלסים אותו, הוא צעיר ורעב, שבעוד שנה-שנתיים יוכל להוביל את המועדון קדימה.

בסגל של קטמון אין שמות גדולים וגם לא כוכבים נוצצים. גם המאמן זיו אריה הוא לא קבלן עליות. אריה מונה בעיקר בשל התאמת תפיסת העולם שלו – קידום צעירים – לסיטואציה החדשה בקטמון, ולקו המנחה הנוכחי שמתווה המנהל המקצועי שי אהרון – שימוש בשחקנים צעירים עם עדיפות לכאלה שגדלו וצמחו במחלקת הנוער של המועדון.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם לנבא איך תראה העונה של קטמון. הסגל הזה יכול להתחבר ולהפתיע, בדומה לנס ציונה בעונה שעברה, אבל הוא גם יכול לסבול מחוסר יציבות ולהיקלע לתחתית. נצטרך להמתין מספר מחזורים כדי להבין לאן פניה של קטמון.

כך או כך, את הכותרות הגדולות של השבוע במחנה האדום, לתפיסתי לפחות, סיפק בני סיוון, אחד הספונסרים הראשיים של קטמון בשנים האחרונות, שבראיון לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים לא הסתיר את אכזבתו הגדולה מהעונה שעברה.



סיוון גם הסביר שזו הסיבה שהובילה אותו ואת יוסי ליפקין להפחית את תמיכתם בעונה הנוכחית בכ-75 אחוזים. זוהי בהחלט אמירה קשה, שהיא יותר ממכה קשה בכנף. זו הודאה של ממש באכזבה הגדולה שלו מההתנהלות של המועדון.

סוף עידן?

האם עידן ורד, הכוכב הגדול של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות, נמצא על סף סיום קריירה? האם הפציעות/מחלות שפוקדות אותו בשנים האחרונות יכריעו את הקשר הנהדר?

התקווה החד משמעית היא שהתשובה לשתי השאלות הללו היא לא מוחלט, אבל המצב של ורד באמת לא מבשר טובות.

ורד, כידוע, עבר לא מעט בכדורגל בכלל ובבית"ר בפרט. החל מהשחרור שלו למכבי חיפה לפני כעשור בשל בעיות כלכליות ועד למחלה המוזרה שתקפה אותו לפני כשנה וחצי והשביתה אותו בעיצומה של תקופה נהדרת שלו על המגרש. ורד, חשוב לומר, לא ויתר. הוא הצליח למצוא את הדרך הנכונה לטופ כל פעם מחדש.

כעת, כך נודע השבוע, כנראה שוורד צריך לעבור ניתוח בכף הרגל, ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה. בבית"ר, חשוב לומר, לא מוותרים עליו עדיין. וגם אני לא – אני מקווה שהוא יתאושש גם מהפציעה הזו, כי עידן ורד הוא באמת הקצפת שעליה מתענגים אוהדי הכדורגל.


רמי מנדל

רמי מנדל


הזוי ומקומם

השבוע למדתי על קיומו של אחד הסעיפים ההזויים ביותר שמופיעים בתקנון של ההתאחדות לכדורגל. סעיף שאומר את הדברים הבאים: ״יכולה קבוצה להקפיא את פעילותה לשנה אחת, ובשנה זו היא לא תשתתף בשום מסגרת של ההתאחדות, אולם היא תוכל לשמור על מקומה בליגה ולחזור שנה לאחר מכן״.

לשם, כך נראה, חותר בעלי הפועל ירושלים יוסי סאסי. וזהו, חברים, עוד שיא חדש שאליו הידרדרה הפועל ירושלים תחת בעלותו של סאסי.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר