שי ניסים (צילום: ינון פוקס-באדיבות בית"ר נורדיה)
שי ניסים (צילום: ינון פוקס-באדיבות בית"ר נורדיה)

שי ניסים על ההפסד בגביע: "המשחק הכי מתסכל בקריירה שלי"

קשר נורדיה לא מצליח להבין איך הקבוצה הפסידה בגביע לבני ממבע מליגה ב'. הקפטן ציון זקן: "אכזבנו את עצמנו ואת הקהל"

פורסם בתאריך: 21.12.17 11:53

דווקא כשהיה נדמה שבית"ר נורדיה עולה על המסלול הנכון, הגיע השבוע האחרון שהחזיר את הקבוצה אחורה. זה התחיל ביום שישי שעבר, אז נעצר רצף הניצחונות של בית"ר נורדיה עם תיקו מאופס במשחק נגד ירמיהו חולון, שהיה איבוד הנקודות הראשון של המאמן ויקטור גניש אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

אבל את הסטירה המצלצלת קיבלה בית"ר נורדיה ביום שלישי, עם הפסד במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה למועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל מליגה ב'. במשחק הזה, בדיוק כפי שקרה במרבית המשחקים בתחילת העונה, בית"ר נורדיה שלטה לחלוטין במתרחש על כר הדשא והגיעה לשלל הזדמנויות, אך ספגה שערים לא מחויבים בשלושת הפעמים היחידות שהקבוצה מליגה ב' סיכנה את השער.

"זו תחושת פספוס ענקית", מציין הקשר שי ניסים בכאב. "פערי הרמות בינינו גדולים מאוד וזה פשוט מבאס שאין לתאר. אני מאוכזב מאוד וכואב לי על האוהדים שלנו. חזרנו לטדי עם הקהל שלנו שתמך בנו בצורה נהדרת וזה מסתכל מאוד שלא הצלחנו לעבור אותם ולעלות לשלב הבא שכל כך רצינו. זה המשחק הכי מתסכל בקריירה שלי ועברתי הרבה משחקים".

הקפטן ציון זקן מוסיף: ״אכזבה גדולה. אכזבנו את עצמנו ואת הקהל. זו קבוצה שהיינו צריכים לעבור, כי הפערים גדולים, אבל זה היופי בכדורגל שגם קבוצות כאלה יכולות להדיח קבוצות טובות ממנה. רצינו לנצח ולפגוש בסיבוב הבא יריבה מליגת העל, אבל זה לא יקרה לצערנו. עכשיו נחזור ונתמקד בליגה שלנו״.

ביום שישי, כאמור, נעצרה נורדיה בליגה, ואחרי התיקו מול ירמיהו חולון היא ממוקמת במקום העשירי בטבלה עם 17 נקודות – שש יותר מהמקום שמוביל לירידת ליגה ורק שלוש נקודות מהמקום החמישי שמוביל להשתתפות בפלייאוף על העלייה.

 

המגן הימני יוני זאדה מרוצה מהנקודה – אבל הוא נותר עם תחושה חמצמצה: "ויקטור הכין אותנו טוב ועלינו נחושים יותר, כי זו קבוצה אגרסיבית. רצינו לנצח והגענו גם למצבים טובים יותר ויצאנו בהרגשה שיכולנו לקחת את זה. בסופו של דבר זו קבוצת צמרת, אז אנחנו מרגישים טוב עם התוצאה".

הפער מהפלייאוף – רק שלוש נקודות.
"אם היינו טובים יותר מירמיהו חולון, שהיא קבוצת צמרת, אז אני מאמין שהמקום שלנו הוא שם, לכל הפחות. יש לנו חומר שחקנים טוב ולשם אנחנו שואפים. מאמין שבסופו של דבר נהיה בפלייאוף".

איך אתה מרגיש מבחינה אישית עד כה?
"יש לי בסך הכול עונה טובה, עם ארבעה בישולים, ואני תורם מהניסיון שלי לקבוצה. אני מחכה כבר לשער שאכבוש, הלוואי וזה יגיע כבר במשחק הקרוב. אני מאוד רוצה לשמח את האוהדים".
היום (שישי) תנסה נורדיה לחזור למסלול כשתשחק מול הפועל כפר שלם (13:00 בטדי). "לא יהיה קל", מציין גניש ומוסיף: "אבל זה משחק שמשוחק אצלנו בבית ואנחנו רוצים לקחת את הנקודות, כהמשך ישיר לתקופה הטובה שלנו".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר