איצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)
איצטדיון טדי (צילום: ארנון בוסאני)

הדשא בטדי יעמוד במשימה?

מצב הדשא של איצטדיון טדי לא במצב האופטימלי שלו בלשון המעטה ולאור "משחק העונה" שהתווסף ללו"ז, החשש הוא שריבוי המשחקים יפגע בכר הדשא ובסופו של דבר בבית"ר וגם בהפועל שיאלצו לשחק בדשא עוד פחות איכותי או לנדוד לאיצטדיון אחר .

פורסם בתאריך: 18.10.24 01:27

על הנזק שנגרם לדשא באצטדיון טדי כבר נכתב לא אחת. עיריית ירושלים לקחה אחריות. בחברה אריאל, שאמונה על הפעלת האצטדיון, ציינו מאז פארסת המחזור הראשון והעברת המשחק נגד אשדוד לאצטדיון בלומפילד שהדשא שוקם, שהוא במצב תקין. למרות שמהיציע רואים את הצבע הדהוי.
גם אם ניקח את ההצהרות הללו כדברי אלוהים חיים, עולה השאלה – האם הדשא המשוקם יעמוד באירוח של 4-3 משחקי ליגה בתוך 9 ימים? אני מסופק.
המצב הביטחוני, כידוע, לא מאפשר קיום משחקים רבי קהל באזורים רבים בארץ – בוודאי בצפון (כולל חיפה) אך גם בגוש דן עם מגבלת התקהלות של 2,000 איש. על כן, במינהלת הליגות הוחלט כי משחק העונה בין מכבי תל אביב לבין מכבי חיפה, יועתק לאצטדיון טדי ויתקיים במוצ"ש הקרוב. על ההחלטה לאפשר כניסת 24,500 אוהדים בלבד (טדי, כידוע, מכיל למעלה מ-32,000 מקומות) נשאיר לכותבים אחרים מתל אביב או מחיפה.

אנחנו עוסקים בענייני ירושלים ואני בעיקר מתמקד בבית"ר ירושלים. ואיך זה קשור לבית"ר או להפועל ירושלים? פשוט – בעקבות העברת משחק העונה לטדי – הוחלט על שינוי נוסף בלוח המשחקים. הפועל ירושלים תארח את מ.ס. אשדוד יממה לאחר מכן, ביום ראשון, וכך נוצר למעשה מצב שבתוך שבוע וקצת אצטדיון טדי יארח לפחות שלושה משחקים – כשבית"ר אמורה לארח את מכבי תל אביב ביום שני הבא (28.10). ואם זה לא מספיק – סוגיית המשחק הדחוי נגד מכבי חיפה עדיין לא סגורה סופית. תאריך, כידוע, יש – המשחק יתקיים ביום שלישי הקרוב, 22.10, אך המיקום עדיין לא. האם הקבוצות יחליפו ביתיות כפי שהיה אמור להיות ערב המתקפה האיראנית השנייה? אם כן – הדשא בטדי יצטרך להתמודד עם 3 משחקים ב-4 ימים ועם 4 משחקים בתוך 9 ימים. לעניות דעתי – זה גדול על המצב הנוכחי שלו.
כן, למרות האמירות הנחרצות של חברת אריאל ושל עיריית ירושלים – הדשא בטדי לא במצב הכי טוב שהוא יכול להיות. בטח לא בכדי לארח 4 משחקים בתוך 9 ימים. החשש שלי הוא שריבוי המשחקים ייפגע בסופו של דבר בבית"ר (ובהפועל) שיאלצו לשחק על דשא לא איכותי במקרה הטוב או לנדוד שוב לאצטדיון אחר במקרה הרע. זה כבר קרה לבית"ר.
בהנהלת האצטדיון סבורים, שלא לומר בטוחים, שהדשא ישרוד בגבורה את המשחקים הקרובים – שלושה או ארבעה. אבל האם ניתן להבטיח זאת באמת? האם מישהו יכול לתת התחייבות ודאית שהמשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני הבא ייערך בתנאים הטובים ביותר?
להגיד לכם את האמת – אני סקפטי. מאוד סקפטי. מקווה שכר הדשא יהיה פחות סקפטי ממני. תרתי משמע.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר