היכל הארנה (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
היכל הארנה (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

דעה | קהל שבוי

מערכת כריזה זה נהדר, קוביית לד חדשה זה מצוין - חבר מועצת העירייה דור יצחק לוי מסביר מה צריך עוד לקרות בשביל חווית צפייה מושלמת באמת | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.9.24 15:25

מצבם הירוד של המזנונים בהיכלי הספורט ברחבי ישראל – ובכלל זה גם בארנה ובטדי – הוא נושא שגם אם מדובר – צריך לתפוס יותר מקום ויותר תשומת לב בשיח של האוהדים. האכזבה שחווים האוהדים, שבאים ליהנות מאירוע ספורט, גדולה ומתסכלת. הם נתקלים לעיתים קרובות במזנונים שאינם עומדים בסטנדרטים המצופים – באיכות המזון, בשירות וזה עוד לפני שדיברנו על המחירים המוגזמים. היכל הספורט ארנה בירושלים מהווה דוגמה לבעיה זו.

החוויה שמזנונים אמורים להציע אמורה להוסיף לאווירת הספורט ולהנאה מהאירוע, אך בפועל, עבור רבים מאוהדי הפועל (ולבטח גם של אוהדי הקבוצות היריבות), זהו מקור לתסכול. המזון שמוגש לעיתים קרובות מיושן, לא טעים, ובוודאי לא מתאים למחירים שנגבים. השירות איטי, ולעיתים בלתי מספק מבחינת היגיינה ויעילות. הבעיה המרכזית היא שהאוהדים הם "לקוח שבוי". האוהדים שבאו לצפות במשחק נאלצים להתמודד עם מה שיש, מכיוון שאין להם אלטרנטיבות במהלך האירוע.

 

 

הבעיה הזו נובעת מהתחושה של חוסר תחרותיות. מזנונים בהיכלי ספורט כמו ארנה יודעים שאין חלופות באולם עצמו (כשגם להביא בקבוק מים מהבית אי אפשר), ולכן אין צורך ממשי לשפר את המצב. אין כאן מאבק על שירות טוב או על שביעות רצון הלקוח – קהל האוהדים נמצא בשטח סגור ויהיה חייב להסתפק במה שיש, לא משנה מה רמת האיכות.

הגיע הזמן שמפעילי המזנונים יכירו בכך שהאוהדים אינם רק "קהל שבוי", אלא צרכנים שמגיע להם יחס הוגן. בעולם שבו ישנה דגש על חוויית משתמש גבוהה, גם במגרשי הספורט צריכה להיות תפיסה דומה. הכנסת תחרות למכרזי המזנונים, שיפור תודעת השירות והעלאת איכות המזון הם צעדים בסיסיים והכרחיים כדי להפוך את החוויה הכוללת בהיכלים לטובה יותר.

  • הכותב הינו חבר מועצת עיריית ירושלים, אוהד הפועל

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר