מתן אדלסון, אוסטין וויילי (צילומים אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)
מתן אדלסון, אוסטין וויילי (צילומים אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | העבודה עוד לא הסתיימה

פורסם בתאריך: 22.9.24 15:09

העונה הקרובה של הפועל ירושלים בסימן שאלה גדול. אמנם הסגל הושלם כבר די מזמן, והקבוצה קיימה כבר שישה משחקי אימון רשמיים (רק שלושה מהם היו פתוחים לציבור), אך עדיין קשה לפענח את טיב הקבוצה שנבנתה וכמה רחוק היא תוכל להגיע העונה. המשכיות של שמונה שחקנים היא דבר חסר תקדים בהפועל, ועדיין השחקנים שהובאו משמעותיים מאוד. נראה שיונתן אלון הסיק מסקנות ובנה סגל מאוזן יותר מהשנתיים האחרונות עם שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות או תפקידים וכן יותר יכולת התקפית בעמדות הרכז והסנטר.

יחד עם זאת, קשה להתעלם מכך שההחתמות לא היו של שמות גדולים (מלבד אוסטין וויילי) ולכן רוב הפרשנים הגדירו את הקיץ של הפועל כ"סולידי".

עד כה בהכנה קשה לומר שהפועל הרשימה, היא אמנם הפסידה למילאנו החזקה על הבאזר וניצחה את שלושת המשחקים שהיו פתוחים לציבור, אך עשתה זאת בעיקר בעזרת העומק שלה שעשה את ההבדל ברבעים האחרונים ולא היתרון האיכותי שאמור להיות לנו מול יריבות אלה.

נראה שהשחקנים שהצטרפו הקיץ עוד לא ממש נכנסו לשיטת המשחק וניכר שיש עוד עבודה, נקווה שזו תוצאה של ריבוי שחקנים, שיטה מסובכת והיעדרויות שמנעו אימונים בסגל מלא – ולא חוסר בהתאמה. הגיוני שבשלב מתקדם יותר של העונה דברים יראו הרבה יותר טוב.

 

 

כדי לסיים את העונה הקרובה טוב יותר מאת הקודמת, הפועל חייבת להתחבר ולמצות את הפוטנציאל שיש בה, במיוחד לנוכח הקיץ של היריבות התל אביביות שנראות מרשימות עד כה בהכנה ויהוו אתגר משמעותי ומבחן הן מקצועי והן ברמה האסטרטגית-ניהולית בתחרות שמתנהלת בין שני בעלי קבוצות חדשים בעלי גישות הפוכות

לא מן הנמנע שהפועל תנצל הזדמנויות להתחזק תוך כדי העונה, כשמתן אדלסון יכול בכל רגע נתון להחליט להנחית שם גדול בארנה. בסוף פוטנציאל כלכלי יש גם יש, אך בעלי הפועל לא התנהל בפזרנות עד כה וקשה להאמין שללא שיפור מספר המנויים או הישגים משמעותיים הוא לפתע יחליט להשתולל כלכלית.

דווקא מתחת לרדאר, בשקט בשקט מתבשל לו המהלך אולי הכי משמעותי של אדלסון הקיץ וזה רכישת זכויות השידור, הפוטנציאל מוגבל רק בדמיון וזה יכול להתברר כצעד גאוני שישנה את פני הדברים.

עם כל האמור לעיל, חייבים לזכור את העונה האחרונה, שבה הפועל הפצועה, חסרה ומאולתרת סיימה עם תואר ביד והסתכלה לתל אביביות, הנוצצות בהרבה על הנייר, בלבן של העין.

העונה ארוכה ורגעי ההכרעה יתקרבו אי שם באפריל-מאי, עד אז אימפריות יכולות לקום וליפול ותפקידנו כקהל הוא לתמוך בכולם במערכת ולדחוף את הקבוצה כפי שעשינו גם בעונות עם מטרות צנועות בהרבה, להישאר מאוחדים, בסופו של דבר הכוח הכי חשוב בהפועל הוא האנשים בקהל, המשפחה. סליחה הירש ויאללה הפועל.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר