ז'אן מרסלן (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
ז'אן מרסלן (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

דעה | איך אומרים טיק טק בצרפתית?

מרסלן נראה כמו בעל הבית החדש של בית"ר בהגנה והאוהדים כבר מאוהבים. עסקה מצויינת של אברמוב

פורסם בתאריך: 19.9.24 17:37

סוף סוף, אחרי שבית״ר לא ניצחה ב-11 המשחקים האחרונים בטדי (ורק פעמיים בכל העונה שעברה) האוהדים יכולים לחייך. זה היה ניצחון שהוכיח שלבית״ר של יצחקי יש הרבה כדורגל, אבל יש גם אופי.
טדי, מה שהיה פעם מבצר, הפך לאצטדיון שצריך להוכיח לאלה שעולים אליו לרגל, שהוא לא נאחס, למרות רצף גדול של אכזבות.
המשחק התחיל בשער מוקדם ויפה של מירון ג׳ורג׳, שמתחיל לפרוע שטרות, אבל המשיך בשטות גדולה של מורוזוב, שהפקיר את בית״ר בעשרה שחקנים אחרי התפרצות על השופט אוראל גרינפלד. בבית״ר אמרו אחרי המשחק שגרינפלד שופט שחצן, והם צודקים, אבל טוב יעשו אם יחסלו את התופעה מבית. כל פעם מגיע איזה בלם/מגן תורן ובגלל רגע של חוסר מחשבה מסבך את בית״ר בצרות. מורוזוב התנצל, וכל הכבוד לו על זה, אבל בכל זאת מגיע לו עונש. שיעשה פעילות חינוכית למען הקהילה, או כל דבר בעל משמעות. נמאס כבר ששחקנים צעירים או זרים שמאבדים את הראש ומפקירים את הקבוצה בעשרה שחקנים, זה קורה יותר מדי ולא תזיק קצת הרתעה בנושא.

רגע לפני הפתיחה גיל כהן נפצע והיה חשש כיצד אורי דהן ישתלב בהרכב לצד ז׳אן מרסלן, אבל השניים היו נהדרים ביחד. דהן הפתיע לטובה והוכיח שלבית״ר יש על מי לסמוך בספסל, למקרה שאחד משני הבלמים המצוינים יעדר. דהן לקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיים, וגם הצרפתי שלצידו נתן הופעה יוצאת דופן, היה ראשון לכל כדור, שיחק עם הרבה שקט וביטחון ונראה כמו בעל הבית של בית״ר בהגנה. האוהדים כבר מאוהבים. העובדה שבעבר שולמו 10 מיליון יורו עבורו על ידי מונאקו, והוא רק בן 24, מבהירה את הפוטנציאל האדיר שלו, ואיזה עסקה יפה עשה ברק אברמוב.
בקישור, ירדן שועה ודור מיכה שוב סיפקו מסירות יפות וחיפו על משחק חלש של עדי יונה, כשמעל כולם מסירת האומן של שועה לשער של מוזי. זו פשוט חוויה לצפות בירדן שועה. כשהוא טוב, הוא לוהט, רוקד על המגרש, מתעלל ביריביו. ומתי הוא טוב? כשטוב לו. הכוכב של בית״ר הוא כוכב בכל רמ״ח איבריו, ויצחקי ייבחן בזכוכית מגדלת ביכולת שלו לטפל ולטפח ולשלוט במצבי הרוח שלו, ועל זה גם תקום ותיפול הקבוצה. בית״ר קבוצה טובה ומוכשרת, אבל היא תלויה מאוד בשועה, לטוב ולרע. כרגע, בעיקר לטוב. עד כדי כך שאין מקום לשפנים וניסיונות והוצאה שלו מההרכב, כפי שהוכיחו ההפסד בטבריה, והניצחון על נתניה.
בית״ר מגיעה בתנופה לסמי עופר, למשחק נגד הטוענת לכתר מכבי חיפה, אחרי שזו איבדה נקודות נגד ריינה, ולא תרצה לפשל מול הקהל הביתי שלה. למרות זאת, בית״ר מקבלת הזדמנות לתפוס את חיפה קצת פצועה, עייפה ולחוצה, ולצאת מסמי עופר עם נקודות לרפואה. ניצחון מפתיע יכול להיות נקודת תפנית שתהפוך את העונה לסוחפת ומרתקת, לעומת הפסד שיתקבל אולי בהבנה אבל יפנצ׳ר את החלומות של בית״ר לרוץ עד הסוף.
ואי אפשר בלי כמה מילים על ירין לוי, שמתנפל בלהט על כל כדור, מטפל בו בעדינות, מניע קדימה, לא מפחד להיכנס לעימותים, וגורם נחת לצוות המקצועי ולאוהדים. ביום שני, הקשר שלא קיבל קרדיט בכפר גלים יקבל הזדמנות מחודשת על הבמה הגדולה ביותר להוכיח ליעקב שחר שהוא פספס פה יהלום אמיתי.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר