דעה | חושב צעד קדימה

אדלסון רכש את זכויות השידור של היורוקאפ ומאחורי הידיעה החדשותית יש אסטרטגיה שאמורה לקדם את הפועל עוד שלב בדרך ליורוליג

פורסם בתאריך: 7.9.24 23:18

יום רביעי האחרון פרסם ברק חקלאי, כתב YNET על כך שזכויות השידור של הקבוצות הישראליות במפעל  היורוקאפ – הפועל ירושלים והפועל תל אביב – עברו לעיתון "ישראל היום", שנמצא כידוע בבעלות משפחת אדלסון.

על פניו למהלך נראה כי המרוויחים העיקריים הם אוהדי הקבוצות. מתן אדלסון רוצה לפתוח את הצפייה בפני האוהדים מבלי שהם ישלמו כסף נוסף, וכך הוא נותן חשיפה גדולה יותר לקבוצה שלו – הפועל ירושלים – ועל הדרך גם להפועל ת"א. בכל זאת, תחרות זה דבר טוב ובריא.

מאחורי המהלך הזה מסתתר, כנראה, מהלך עמוק ואסטרטגי הרבה יותר, ואני רוצה למקד את העניין: אדלסון למעשה מזרים כספים ליורוליג באמצעות זכויות השידור, כלומר יהיה לו יותר כוח והשפעה על ראשי היורוליג, שזו בסוף-בסוף המטרה המוצהרת שלו – להגיע לליגה הטובה באירופה.
זהו צעד טוב עם אסטרטגיה ארוכת טווח של בעלי הפועל, שמנצל את יכולותיו הכלכליות לקידום מטרותיה של המועדון, בטח במאבק הסמוי והגלוי מול עופר ינאי והפועל תל אביב על הכרטיס הנוסף ליורוליג.
ומכאן לפרקט. הפועל נסעה לטורניר אימון באיטליה, והיא ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. טעימה ממה שנ־ראה השנה, קיבלנו במשחק מול עירוני רמת גן, שהתקיים במלחה הרועש, עם מפגן מרשים של האוהדים שהזכיר נשכחות. אוסטין וויילי נראה כמו הסנטר האימתני שהקבוצה צריכה, ג'ראד הארפר הראה שמץ מיכולותיו, והוא יהיה כלי התקפי מרכזי השנה בקבוצה. הליגה השנה תהיה מעניינת מקודמתה, כי פרט לתל-אביביות החזקות, גם חולון עושה רושם טוב מאוד. אני מניח שהפועל תעשה בהמשך החתמה משמעותית לקראת המפגשים הלוהטים בליגה ובאירופה.
אי אפשר, כמובן, שלא להתייחס לרצח האכזרי וקורע הלב של אוהד הקבצה, הירש גולדברג-פולין. כולנו חיכינו וקיוונו שהוא יחזור ליציע. זה כבר לא יקרה וזה קורע את הלב. אני בטוח שבקבוצה ימצאו את הדרך להנציח אותו בדרך ראויה. שנדע ימים טובים יותר.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר