מצב הדשא באצטדיון טדי, השבוע, אוהדי בית"ר באצטדיון טדי (צילומים: רץ ברשת-מפורסם לפי סעיף 27א, גיא אדרי)
מצב הדשא באצטדיון טדי, השבוע, אוהדי בית"ר באצטדיון טדי (צילומים: רץ ברשת-מפורסם לפי סעיף 27א, גיא אדרי)

בוומבלי זה גם היה קורה? הדשא בטדי נהרס בהופעה. המשחק של בית"ר עובר לבלומפילד

רשלנות או כורח המציאות? ביום חמישי שעבר התקיימה באצטדיון טדי הופעה של עדן בן זקן. היום, חמישי, גילתה בית"ר ירושלים שהדשא הרוס לגמרי. בהתאחדות לכדורגל החליטו להעביר את משחקה של הקבוצה ביום ראשון לאצטדיון בלומפילד. ומי יפצה את האוהדים בצהוב-שחור?

פורסם בתאריך: 22.8.24 21:12

משחק פתיחת העונה של בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב לא יתקיים באצטדיון טדי – כך החליטה היום, חמישי, ההתאחדות לכדורגל, וזאת לאחר שהתברר שמשטח הדשא באצטדיון של "בירת הספורט" (כך מקפידים בעיריית ירושלים לומר כל הזמן) נהרס במהלך הופעה של עדן בן זקן, שנערכה ביום חמישי שעבר. האם גם באצטדיון וומבלי באנגליה או באצטדיון במינכן, שמארחים הופעות ענק באופן תדיר, זה גם היה קורה? התשובה היא שכנראה שלא. אפילו בבלומפילד זה לא קרה.

בבית"ר, כמעט מיותר לציין, זועמים. מדובר, כאמור, במשחק פתיחת העונה של הקבוצה. משחק שהיה אמור להפוך לחגיגה גדולה עם אלפי אוהדים ביציעים. כעת ייאלצו האוהדים הללו להגיע לאצטדיון בלומפילד, שם יתקיים המשחק ביום ראשון.

ומה אומרים בעירייה ובחברת אריאל, אשר אמונה על תפעול האצטדיון? הנה תגובתם: "בהופעה של עדן בן זקן ננקטו כל פעולות ההגנה הנדרשות לשמירה על משטח הדשא באיצטדיון טדי, לרבות התקנת משטחי הגנה מיוחדים, כמקובל במופעים ואירועים גדולים המתקיימים באיצטדיוני כדורגל. בבדיקה שקיימה היום ההתאחדות לכדורגל, הוחלט על ידם שלא לאשר את קיומו של המשחק בין בית"ר ירושלים ואשדוד בטדי. אנו מצרים על כך שבית״ר וקהל אוהדיה לא יוכלו לארח את משחק פתיחת העונה באצטדיון הביתי. אנו פועלים כל העת ובאופן אינטנסיבי, לשיקום חלקו של הדשא שנפגע, על מנת להביאו למצבו האופטימלי בהקדם האפשרי".

ואיזה מסכנים האוהדים.

 

 


משטח הדשא בטדי (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)

משטח הדשא בטדי (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת)


 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. שלטון הערב רב

    משהו פוטר? לא ולמה שיפטרו את האחראים על המחדל כרגיל מי שילמו את המחיר זה האזרחים,או האוהדים במקרה הזה.לא נורא אפשר תמיד להרוס את טדי לגמרי ולבנות עוד כמה מגדלי בבל של עשרות קומות ולהנדס את התודעה שמקדמים את העיר ומפתחים אותה,כמו שראש העירייה ושותפיו עושים ברגיל,אבל הכל סבבה המשכורת דופקת בחשבון של אנשי הציבור,שהציבור ישלם על המחדלים שלהם.

  2. שוקו

    אייל גולד לפחות מילא את בלומפילד לכמה הופעות. עדן בן זקן ניצלה רק חצי מקיבולת האצטדיון ולהופעה בודדה. בשביל זה להרוס את הדשא? ולמה בכלל לקיים הופעה באוגוסט אם לא ניתן לשקם אחריה את הדשא עד גביע הטוטו ופתיחת העונה. איכשהו כל פעם יש סיפורים עם הדשא בטדי. פעם הופעה, פעם מכביה, פעם סתם שיזרוע או שיפוצים. אולי טדי צריך דשא עם סיבים סינתטיים כמו סמי עופר ובלומפילד.

  3. יובל כהן

    בושה וחרפה , פשוט זלזול באוהדים
    בעלי תפקידים שלא מבצעים את עבודתם
    ראש העיר מתבקש לפעול ולהתחיל לטפל בעירייה הכושלת והלא מקצועית

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר