שי אהרון, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)
שי אהרון, אורי אלון (צילומים: אורן בן חקון, באדיבות הפועל ירושלים)

דעה | עומד בפרונט

אורי אלון עוזב אומנם את הוועד המנהל, אבל ממשיך כספונסר ראשי, כשמאחורי הקלעים מדובר בהחלטה משמעותית יותר: אלון הופך להיות לאחד ממקבלי ההחלטות בקבוצה הבוגרת ביחד עם שי אהרון ואורי שרצקי וזו בשורה טובה לאוהדים

פורסם בתאריך: 22.8.24 12:29

לאחר סדרת משחקי גביע הטוטו המאכזבים, אך חסרי החשיבות, התבשרנו השבוע על שינוי מעניין מאוד בדרך בה תנוהל הפועל ירושלים לקראת העונה הקרובה. אורי אלון הוכרז באופן רשמי כספונסר הראשי של הקבוצה פעם נוספת, אך מאחורי ההודעה, יש שינוי בדרך הניהול לגבי אלון.
הספונסר לא יהיה יותר חלק מהוועד המנהל, אך יתמוך ישירות בקבוצה הבוגרת תוך קשר ישיר עם המנהל המקצועי שי אהרון והמנכ"ל אורי שרצקי. למי שלא מעורה בקבוצה וניהולה ההודעה ומשמעותה יכולים להצטייר כשינוי טכני וסכמתי ולא יותר, אך מי שכן, מבין שנעשה פה צעד גדול וחיובי לטובת עתיד כלכלי ומקצועי טוב וגדול הרבה יותר מכפי שהורגלנו.
נתחיל קודם כל במחמאות המוצדקות לכל מי שהיה מעורב במשא ומתן הארוך והפרודוקטיבי שהתנהל מול אלון. עצם העובדה שהשארנו איתנו ספונסר כל כך משמעותי היא תעודת כבוד לעוסקים במלאכה.

חייבים תמיד לזכור שאלון, כמו לארי טאננבאם וג׳ואל גרינברג, הם חוט השדרה והמשענת הפיננסית העיקרית בשנים האחרונות, ובלעדיהם לא היינו אפילו קרובים למקום בו אנחנו נמצאים. אין זה מובן מאליו שהם ממשיכים בתמיכתם רבת השנים וחייבים להמשיך להודות להם בכל הזדמנות שניתן. כל ספונסר משמעותי שתומך מונע משיקולים כאלה ואחרים. נראה כי לארי וג׳ואל מתחברים יותר לפן החברתי, אם כי במקרה של ג׳ואל יש לו גם עניין רב בצד המקצועי.
לעומתם, ברור שאורי אלון מתעניין בעיקר ובמיוחד בקבוצת הבוגרים שלנו ורוצה לעזור לה להגיע הכי רחוק מקצועית שהיא מסוגלת, תוך השקעת סכומים רבים ומשמעותיים. משמעות יציאתו של אלון מהוועד המנהל, שמשקיע את רוב זמנו בעניינים שלא קשורים לצד המקצועי של הקבוצה הבוגרת, והצבתו ישירות לצידו של שי אהרון (ושרצקי) יכולה לבשר טובות על מידת מערבותו בבניית הקבוצה, שהיא הקטר שמניע את כל המערכת.
לפי עדותו של אלון (בעבר ובהווה), הוא מאמין שבעזרתו נוכל להגיע למקומות אליהם יכולנו רק לחלום.
ייתכן והעונה עדיין לא נחוש את האפקט המלא של השינוי, אך כולנו צריכים לשמוח שאוהד מושבע כמוהו, בעל אמצעים ויכולות מוכחות (אליפות והישגים אחרים עם קבוצת הכדורסל) – מוכן להירתם ולעזור לנו לצעוד עוד צעד לקדמת הבמה בכדורגל הישראלי.
הוכחנו שוב יכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולהישאר נאמנים לעקרון החשוב ביותר לרוב האוהדים שהוא עיקרון "בעלות האוהדים" – תוך כדי שינויים דינמיים בשיטת הניהול. העתיד שלנו נראה אדום מתמיד ונשמח להמשיך להודות ולפרגן לכל העוסקים במלאכה ובמיוחד לספונסרים שלנו שמיישמים הלכה למעשה את הסיסמא בת הכמעט 100 שנים – ״לעולם לא תצעדי לבד הפועל ירושלים״.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר