שחקני בית"ר חוגגים, ברק יצחקי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי)
שחקני בית"ר חוגגים, ברק יצחקי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי)

דעה | הכל או כלום

בית"ר פותחת ביום ראשון הקרוב את העונה ועל פי משחקי גביע הטוטו הקבוצה נראית טוב, אך האם השחקנים יעמדו ברף הציפיות?

פורסם בתאריך: 22.8.24 12:12

ביום ראשון הקרוב תתחיל בית"ר ירושלים באופן רשמי את עונת 2024/25 במשחק בית מול מ.ס אשדוד, שלה הפסידו הצהובים-שחורים 4:3 בגביע הטוטו לפני כשבועיים.
משחקי גביע הטוטו, כידוע, נועדו כדי לבחון לאן נושבת הרוח כשהקבוצות מציגות לראווה את הסגל שלהן. ברק יצחקי הציג במשחקי ההכנה הללו קבוצה מאומנת והתקפית, כזו שלוחצת גבוה ויודעת את תבנית המשחק שלה, אבל גם יודעת לחזור אחורה ולעקוץ את היריבות בהתקפות מעבר קטלניות.
המבנה של יצחקי ברור. הוא שם דגש על הנעת כדור מהירה, שחרור כדור מהיר לשחקני ההתקפה ומשם – כמה שיותר מהר לשער. לא בכדי בית"ר הבקיעה 7 שערים ב-25 הדקות הראשונות במשחקי גביע הטוטו, וזה יהיה המבחן של החניכים של יצחקי במשחק הראשון של העונה.

בעקבות היכולת הטובה שהציגה בית"ר בגביע הטוטו, אצל האוהדים נוצרו ציפיות גדולות, ועם הציפיות יבואו גם הלחצים. והלחץ של אוהדי בית"ר, יודע כל אחד, הוא מאוד מלחיץ.
ואם כבר אוהדים – למעלה מ-9,500 מנויים רכשו אוהדי בית"ר בקיץ האחרון, כשהיציע המזרחי הוא סולד אאוט עונה שנייה ברציפות. המנויים הללו הכניסו לקופה של בית"ר הרבה מאוד כסף, והיה מצופה מברק אברמוב לפתוח את הכיס, ולהנחית כאן לפחות שלושה שחקנים איכותיים נוספים – כי נדמה שיש העונה הזדמנות להיאבק על האליפות.
אמנם בית"ר פחות איכותית וכשרונית, אבל מכבי חיפה ומכבי תל אביב מדשדשות ביכולת ואחרי שליטה אבסולוטית שלהן בשנים האחרונות, הן גם לא כל כך רעבות, לעומת בית"ר המשוועת לתארים והישגים.
על פניו לבית"ר יש את הכלים להצליח העונה. הבלם הצרפתי ז'אן מרסלן מראה שיש לו איכות, מבנה גוף וגובה שאין כמותו בישראל, איסמעילה סורו יצטרך לתת עונה גדולה כשכל הז'יטונים של הצוות המקצועי עליו, ושלישיית הקישור היצירתי – ירדן שועה, עדי יונה ודור מיכה – יכולה להביא מספרים. גם בהתקפה יש פוטנציאל. מיירון ג'ורג' יכול להצליח בגדול אם יקבל את הביטחון ואת הכדורים במקומות הנכונים ולסיים עם 15 שערים בעונה. תגלית העונה עד כה מבחינתי הוא ירין לוי, שהייתי סקפטי לגביו ועד כה נראה כמו הבינגו של אלמוג כהן ויהיה חייב להמשיך את אותה יכולת גם בליגה.
כדי שבית"ר באמת תתמודד מעלה-מעלה ולא תסתפק במקום בפלייאוף העליון, היא צריכה, כאמור, להתחזק בשלוש עמדות. קשר מרכז שדה לצידו של סורו, בלם נוסף לצד מרסלין, שכן אורי דהן לא מספיק טוב, ועוד שחקן התקפה.
מבחינת בית"ר השמיים הם הגבול עם העוצמות של האוהדים והדחיפה הבלתי נגמרת שלהם וביחד איתם להחזיר את כוח ההרתעה לטדי, ואולי, בתקווה, גם לסיים את העונה עם חגיגה בגן סאקר.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר