זיו אריה (צילום: ברני ארדוב - האתר הרשמי של הפועל ירושלים))
זיו אריה (צילום: ברני ארדוב - האתר הרשמי של הפועל ירושלים))

דעה | גישה מזלזלת

התחושה היתה שהמערכת כולה זלזלה במעמד ובערך החשיבות של משחק הדרבי. זיו אריה ושחקניו נראו יותר מדי נינוחים ואפילו האוהדים לא הגיעו בהמוניהם - יש להפיק לקחים להמשך | טור דעה

פורסם בתאריך: 9.8.24 16:23

לאחר חודשים רבים שבהם היה פירגון אמיתי ומוצדק לכל  מי שקשור לקבוצה, לשחקנים ולצוות המקצועי, חייבים למרבה הצער להיות כנים עם עצמנו ולהעביר ביקורת מוצדקת על איך שנראינו בדרבי הטוטו בשלישי האחרון.

ידוע אמנם שמשחקי גביע הטוטו אינם בעלי חשיבות רבה, ואין ביכולתם לספק תחזית אמיתית לעונה הרגילה, אלא יותר ניסוי כלים כללי ומקום לבחון שחקנים ושיטות משחק שונות, אך יחד עם זאת – את ההפסד, שבמזל לא הסתיים בתבוסה, אפשר היה לצפות מראש והיינו יכולים אולי למנוע אותו בעזרת התייחסות שונה למשחק.

היה ידוע וברור שיריבתנו העירונית באה בטרוף ומתייחסת למשחק בכל הכבוד הראוי והנכון בו חייבים להתייחס למשחק דרבי. גם בגביע הטוטו. דרבי זה דרבי והתירוצים, המביכים לדעתי, של אוהדינו שמנסים להמתיק לעצמם את הגלולה המרה שנאלצנו לבלוע ביום שלישי, הם אכן תירוצים ולא יותר.

 

 

כמובן אין מה להשוות דרבי טוטו לדרבי ליגה, אבל אסור לזלזל במעמד – וכך מרגיש שעשינו. זה מתחיל מזיו אריה, שהסביר לתקשורת שאין זה יותר ממשחק אימון, והמשיך בשחקנים שהגיעו נרפים ומפוחדים והסתיים בקהל האדום שלא הגיע בכמויות המצופות. אינני יודע האם הטקטיקה של אריה היתה להמעיט מראש מערך המשחק כדי להפחית מתח, או שזה באמת מה שהוא מאמין. מה שבטוח, היתה זו טעות קשה וחשבתי כך גם לפני שריקת המשחק וכך גם רוב האוהדים.

כולנו ידענו שבית"ר הגיעו מושפלים עד עפר משני משחקי הדרבי האחרונים, ידענו שהם יעלו בהרכב החזק ביותר שלהם וישחקו באגרסיביות והקרבה על מנת להציל את כבודם לפני אלפי אוהדים.

למשחק כזה אי אפשר להגיע בגישה "נון שלנטית" עם הרכב צעיר וניסיוני ולשחק בשיטת משחק שכבר ברור שאנחנו מתקשים בה. היה צריך לעלות בהרכב החזק והמנוסה ביותר ולא לנסות להרדים את המשחק כשברור שבית"ר יהיו בטרוף מהשניה הראשונה. לומר מראש שזה רק משחק אימון, זה להעביר מסר מוטעה ומכעיס לשחקנים ובעיקר לאוהדים שאכן לא טרחו בחלקם להגיע, כי למה להתאמץ להגיע למשחק אימון ללא חשיבות?ֶ

אני מצפה ומקווה שנלמד מהמשחק לעתיד, ושהצוות הניהולי בראשותו של שי אהרון ידע לכוון את המאמן במסיבות העיתונאים הבאות. גם מהוועד המנהל אני מצפה שידע להתערב בעתיד ולהסביר שאין דבר כזה דרבי לא חשוב. ההפסד עצמו הוא אכן חסר חשיבות אמיתית, ואני בטוח שניראה טוב יותר על המגרש במהלך העונה הקרובה לאחר שנשלים את הסגל המאוד חסר שלנו.

יחד עם זאת חייבים להסתכל למציאות בעיניים ולהודות שהושפלנו בדרבי והכתובת נכתבה מראש על הקיר וחבל. הפסדים וחלילה תבוסות גדולות יותר עוד צפויים לנו, אבל אסור שגישת הזלזול במשחק הדרבי טוטו תחזור.

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. אריה

    לא חכם לשקר את עצמנו. הקבוצה חלשה ותתמודד על השארות. לבדוק למה שחקנים בכירים לא מעוניינים להגיע ושחקנים שמשתקמים או פורצים מייד עוזבים. במקביל שחקני רכש זרים איכותיים גם לא מגיעים. יש בעיה ב יהול אין מדיניות של בניית קבוצה איכותית עם שחקנים לטווח ארוך ולא רק נוער מוכשר מושאלים ושחקני ליגות נמוכות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פיייייייי איזה קבוצה גדולה אתם .הפסדתם בגלל זילזול פייייייי ממש אימפריה .אפשר לחשוב .מי אתם מי אתם בכלל .כולה מתנ"ס שכונת קטמון .

  3. אחד

    יהיו עוד הרבה הפסדי דרבי
    תתכוננו, ואל תחיו באשליה, שהנצחונות שלכם שנה שעברה היו סימן למשהו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על פניו אוסף של שחקנים
    ישראלים וזרים
    שיכולים לשחק בימי שישי בגן סאקר
    אין ולו שחקן אחד שבשבילו מגיעים למגרש
    עוד שנה של ויה דולורוזה
    חבל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר