ינאי דיסטלפלד, אוהד אלמגור (צילום:
ינאי דיסטלפלד, אוהד אלמגור (צילום:

דעה | צעירים לנצח

הפועל ממשיכה באג'נדה המאפיינת אותה - שחקנים צעירים בעלי פוטנציאל גדול, אך זה לא אומר שהמועדון מסתפק בבינוניות והאדומים מכוונים לפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 1.8.24 18:03

זהו, עונת 2024/2025 יצאה לה לדרך, וכשאני מסתכל על ההרכב שהוביל את הקבוצה – אני מבין שנעשתה כאן מלאכת מחשבת.
נתחיל בפירות שהבשילו כבר במשחק האחרון בגביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד. ברור שאלו רק משחקי הכנה לעונה, ושזיו אריה והצוות המקצועי יכולים לנסות צורות משחק והרכבים שונים על מנת להכין את הקבוצה באופן הכי אפקטיבי ויציב לתחילת הליגה, אבל עדין המשחק ביום ראשון האחרון סימן שהתנופה מהשנים האחרונות נמשכת. יותר מכך, הרוח הצעירה שליוותה את הקבוצה עדיין כאן. ראייה לכך היא שאת ארבעת השערים הבקיעו שחקנים צעירים ומבטיחים – עידן דהן (שממשיך לעונה שנייה) הוא ה"זקן" בחבורה, רק בן 23, והאחרים – ינאי דיסטפלד, יונתן לייש ואיבי רנסום סביב גילאי ה-20.

ההצהרה של המועדון היא כפולה: אנחנו מאמינים ויודעים שהפועל ירושלים היא חממה להתפתחות וגדילה, ולכן חשוב מאוד להביא לקבוצה שחקנים צעירים, יחד עם זאת אנחנו לא מסתפקים בבינוניות ומחתימים שחקנים בעלי ערך מקצועי וחברתי משמעותי שיוכלו להצעיד את הקבוצה בחלק העליון של טבלת ליגת העל בשנים הקרובות.
אוהד אלמגור כבר הצהיר שהפלייאוף העליון הוא מטרה השנה, והאמת שהחיזוק בעמדת השוער מרקו אלצ'בסקי (בן 22) המבטיח, וההחתמה של איינאו פרדה בנוסף לאלה שהזכרתי בתחילת הטור מרגשים אותי יותר מכל עונה אחרת. יש כאן והבנה חשובה מאוד שהבאת שחקנים צעירים ומבטיחים מצריכה גם חוזים שחורגים מנוף ההוצאות של השנים האחרונות, וטוב שהחריגה הזו מגיעה עם חוזים ארוכי טווח.
אין לי ספק שכשהשחקנים יתחברו – ויש כמובן כבר ניצוצות מהמשחק האחרון – תהיה כאן קבוצה חזקה לעוד שנים ארוכות. מעניין איך, איפה וכמה דון סדריק ימצא את מקומו בקבוצה השנה והאם אופק ביטון ימשיך להיות ציר ועוגן לשחקנים שעדין חסרי ניסיון בליגת העל?
אני מאמין שיש פוטנציאל אדיר להמשך והציפייה בהתאם. צריך הרבה סבלנות בהתחלה, אבל כמו שזיו הרגיל אותנו – היא משתלמת.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר