פטריק טוומאסי, ברק אברמוב (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי, אורן בן חקון)
פטריק טוומאסי, ברק אברמוב (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים - האתר הרשמי, אורן בן חקון)

דעה | הג'וקר

ברק אברמוב החליט לפתוח את הכיס ובזמן שאוהדי בית"ר פינטזו על עומר אצילי, נחת בבית וגן אחד הזרים הטובים ששיחקו בישראל - פטריק טוומאסי שמעורר הרבה ציפיות

פורסם בתאריך: 1.8.24 17:55

אוהדי בית"ר פינטזו על עומר אצילי, אבל אז, ממש משום מקום, הנחיתה בית"ר את פטריק טוומאסי, אקס מכבי נתניה, ואחד הזרים היותר מרשימים שנחתו בשנים האחרונות בישראל.
טוומאסי הוא חיזוק רציני ביותר, לא עוד שחקן סגל, וביחד עם כל מה שכבר נעשה בקיץ 2024 – נבנה בבית״ר סגל של מקום 4-3. טוומאסי הוא ג׳וקר, ויחד עם המהפך של מיירון ג׳ורג', ההישארות של ירדן שועה ועדייונה, הרכישה של גיל כהן, ירין לוי (הילד הזה מאוד מוכשר, תשימו לב אליו) וקאני, יש תחושה שמשהו טוב קורה בבית וגן.
טוומאסי הגיע לעונה עם אופציה להמשך, וינסה לשחזר את היכולת הטובה שהציג לפני שנתיים במכבי נתניה. בעונה שעברה מיעט לשחק בפאפוס הקפריסאית. טוומאסי שחקן מאוד מוכשר, מהיר, חזק ומנוסה. אם הוא ייתן 100 אחוז מעצמו, ויהיה מחויב למועדון (בשנה שעברה עשה לא מעט בעיות באי השכן) – בית״ר יכולה להפיק ממנו סל שערים ובישולים כמו שהביא דנילו אספרייה, שכן מדובר בשני שחקנים שמאוד מזכירים אחד את השני.
אין ספק שהנוכחות של אלמוג כהן, שטיפח אותו בנתניה והביא אותו לבית״ר, תעזור לשחקן הכנף הגנאי להתאקלם. אחרי שהגיע, אמר טוומאסי: ״אלמוג כהן החזיר לי את החיוך״. נקווה בשביל בית״ר שהגנאי יחזיר לו על המגרש.
עם כל הכבוד לאלמוג כהן, המחמאות על ההחתמה של טוואמסי ובכלל על עונת מלפפונים מוצלחת, מגיעו קודם כל לברק אברמוב. בעל הבית פתח את הכיס הקיץ וענה על מרבית הבקשות שהציב בפניו הצוות המקצועי. וכך, ערב פתיחת העונה אופפת אותנו תחושה אופטימית. כמה שנים לא יכולנו לומר את המשפט הזה?

כשאברמוב קנה את בית״ר, לפני שנתיים, כתבתי לו כאן – ב"כל העיר" – מכתב אישי, ביקשתי שיחזיר את בית״ר לגדולה, שייתן לה שקט, שיעניק לנו איזה ניצחון גדול על הפועל, איזה גמר גביע. בינתיים זה מצליח לו בגדול.
בעונה הראשונה אברמוב הביא גביע והשאיר את הקבוצה בליגה. בעונה השנייה הוא נכשל מקצועית עם אבוקסיס, אבל הגיב יפה במינוי של יצחקי וגם הביא את אלמוג כהן, שמסתמן כהצלחה. ובסך הכל, אברמוב הפתיע לטובה בדרך שבה הצליח לייצב את המועדון מבחינה כלכלית ותדמיתית, בהתנהלות התקשורתית הטובה שלו. אברמוב בוגר יותר, מנוסה יותר, מבין את כללי המשחק.
והקהל הבית״רי כמובן לא נשאר אדיש, ועד כה יותר מ-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את מנויים לעונה הבאה, מספר שרק ילך ויעלה. הרעב של האוהדים האלה לתארים ולתצוגות טובות היא בלתי פוסק, ועל כל שחקן רכש שמביא אברמוב, הם תומכים ומצביעים ברגליים, ובמנויים. בהקשר הזה, קיבלתי השבוע פנייה מאחד האוהדים של בית״ר, שהציע שתשווק מנוי מוזל לנכי צה״ל שאוהדים את הקבוצה. הפניתי את הבקשה לקבוצה, כיוון שמדובר ברעיון מבורך שיוקיר את הלוחמים שנפגעו ויחבר אותם למועדון.
באותה נשימה, הצעתי להעניק לכל משפחה של לוחם שנרצח בנובה או במלחמת חרבות ברזל מנוי לכל החיים לאחד מבני המשפחה. הרי גם הוא לא יגיע למשחקים לבד, וכך בית״ר מרוויחה עוד אוהדים, ועוד כרטיסים שיימכרו, ומעבר לזה – נותנת משהו בחזרה לאנשים שנתנו למדינה הכל.
אז אחרי מחנה אימונים מוצלח מאוד, וערב פתיחת העונה נראה שהקיץ סוף סוף ברק אברמוב הבין את הפוטנציאל האדיר של הקהל הבית״רי.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר