ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)
ברק אברמוב (צילום: אורן בן חקון)

דעה | תרדמת קיץ

אנחנו רגילים מבית"ר להחתמות שמעוררות הרבה עניין ורעש תקשורתי, עד כה לא קיבלנו מאלה כלל ויש ספק אם יהיו בהמשך. במצב הנוכחי, לא בטוח שבית"ר יכולה להתברג בפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 13.7.24 11:41

לפני כשלושה שבועות כתבתי על כך שבית"ר רדומה ועדיין לא החתימה שחקנים משמעותיים לעונה הקרובה. גם היום, כעבור שלושה שבועות, אפשר לחזור ולומר זהו קיץ שקט ולא אופייני שעובר על בית"ר.
מצד אחד, לכאורה לא קורים דברים דרמטיים, ובית וגן שלרוב יודע ימים סוערים ומלאי עניין, נראה שקט. אולי שקט מדי. הדברים כרגע מתנהלים על מי מנוחות, וכלל לא בטוח שזה דבר טוב. ההתנהלות השקטה יכולה להוביל גם להחלטות שקולות ונכונות ולבניית קבוצה תחת צלמם ודמותם של הצוות המקצועי – אלמוג כהן וברק יצחקי, אך לא נראה שאלה הם פני הדברים עד כה.
מצד שני, הסערות שבית"ר מייצרת הן חלק מהדי.אן.איי ובקיץ הזה היתה ציפייה שיוחתמו פה שחקנים בעלי שם, במיוחד אחרי העונה המשמימה שהקבוצה עברה, אבל זה לא קרה עד עכשיו.

בית"ר לא עושה בינתיים קולות של קבוצה שהולכת להתברג בפלייאוף העליון. יש הטוענים שלכל הקבוצות קשה להנחית כאן זרים בגלל המצב הביטחוני, גם לקבוצות הגדולות, אך הם שוכחים דבר אחד – שהבסיס של הקבוצות הללו, לבטח של קבוצות הפלייאוף מהשנה שעברה – הוא יחסית טוב, אפילו טוב מאוד. הפועל חיפה אפילו הלכה צעד קדימה, החתימה את החלוץ דור חוגי לצידו של גיא מלמד ויצרה לעצמה צמד חלוצים ישראלים תותחים. אייל סגל ונתניה שלו הלכו עם זה צעד אחד קדימה – כשהפיל פצצה בכדורגל הישראלי כשהחתים את פרדי ורגאס כוכבה של בני ריינה. המהלך של סגל, הוא בדיוק המסר שדיברתי עליו בטור הקודם שלי – לצאת מהקופסא. קשה להביא זרים לישראל? תביא את הזרים הטובים שיש בישראל. אברמוב לא עשה את זה.
בית"ר כאמור עשתה עד עכשיו מהלכים סולידיים. הוחתמו ארבעה שחקנים בלבד כששניים מהם אמורים להיות בהרכב הראשון – גיל כהן וסילבה קאני, כשרז כרמי אמור לשמש גיבוי למיגל סילבה וירין לוי הצעיר. אורי דהן מבחינתי הוא לא רכש, זה שחקן שכבר שיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות.
אני תוהה איך מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה משוועות לקבל לידיהן את מאור לוי המוכשר ממכבי חיפה ובית"ר לא עושה ניסיון להביא אותו? אברמוב צריך להבין שלולא פתיחת הכיס – לא יהיו מנויים ולא רק זה, הקבוצה שוב תלך למאבקי תחתית. לא ברור לי איך 5 ימים לפני שהקבוצה יוצאת למחנה אימון, אין אפילו בלם זרם אחד בסגל? תהית נוספת: מה יקרה אם ירדן שועה ועדי יונה יעזבו הקיץ? יש תוכניות מגירה?
מילה טובה לסיום: אני רוצה לשבח את מיירון ג'ורג' שעבד הקיץ, ירד משמעותית במשקל ובא עם שינוי תפיסה בראש במטרה לתת עונה טובה. שאפו לאלמוג כהן וברק יצחקי על השינוי שעשו בשחקן.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר