ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | במגמת דשדוש

גם ההחתמות האחרונות של בית"ר לא מעוררות רגיש או ציפייה. אם סגנון דל ההשקעה מצד ברק אברמוב ימשך, הכשלון יגיע אף הוא

פורסם בתאריך: 4.7.24 02:00

הים אותו ים והברק הוא אותו אברמוב – לפחות בינתיים. בית״ר מודל קיץ 2024 מתנהלת בדיוק, אבל בדיוק, כמו בכל קיץ אחר תחת הבעלות של אברמוב: חסרת יומרות, חסרת מעוף, בלי אף שם שעושה לך חשק, אין שום ריגוש ושום ציפייה. הכל אפור והכל משמים.
ודי, אבל באמת די, כל הזמן למצוא את הסיבה למה הפעם זה לא קורה. נכון, יש מלחמה וקשה להביא זרים והשוק חלש ויש עוד חובות, אז מה? תייצרו פתרונות, תשקיעו בהתאם ותפסיקו לחפש תירוצים. אם מבית״ר ירושלים לא נשאר רק השם, שחקנים טובים צריכים לנחות כאן, בטח בהשוואה לשאר קבוצות הליגה למעט מכבי חיפה מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

בית״ר שחררה עשרה שחקנים וצירפה שוער מחליף את סילבה קאני, אורי דהן, גיל כהן וירין לוי. לא רע, אבל גם לא מה שיעשה את ההבדל. בינתיים זה מה שיש.
בואו לא נשכח מה עשו אותם שחקנים שלא עזבו את בית״ר ושיחקו בעונה הקודמת, הם כמעט ירדו ליגה. בהינתן כך, אם בית״ר לא תתחזק באופן משמעותי – התוצאה בעונה הבאה סביר שלא תהיה שונה, עם כל הכבוד למי שכן הגיע משם לא תבוא הישועה, בלי לפגוע בשחקנים שכן הגיעו ואם שחקנים ברמות האלו ימשיכו לנחות בבית וגן, אם ההחתמות תהיינה של שחקנים צעירים שאולי יצליחו ואולי לא, המתכון לכישלון של אלמוג כהן וברק יצחקי בשלב מוקדם של העונה הוא ודאי.
עוד לא מאוחר לבנות נכון ואולי מוקדם מידי בכדי לבקר, יש עוד חודש וחצי לפתיחת הליגה והסגל יכול להראות שונה לחלוטין. לצד זאת, הגישה של המועדון חייבת שינוי, די עם החשיבה הבינונית די עם ההתנהלות הפיננסית הקשוחה, זה יכול לעבוד ב"פוקס", לעיתים רחוקות, ורק אם הרבה דברים בלתי צפויים יתחברו טוב. לאורך זמן זה נועד לכישלון.
עד עתה אברמוב נהנה משקט מוחלט מכיוון היציעים וקיבל גב ואשראי בלתי נגמרים, כמו גם פרגון אינסופי. אבל הוא חייב להבין שעוד עונה של כישלון והאשראי מסתיים, הקהל, גם אם לא יביע מורת רוח, פשוט יצביע ברגליים ולא יגיע, כי יש גבול עד כמה ההצגה יכולה להיות משעממת. והבדיחה על חשבונו.
דבר נוסף המחייב התייחסות הוא מה הן המטרות של הקבוצה לעונה הקרובה. אין מערכת שיכולה להתנהל ללא יעדים, משחק כדורגל איכותי זה נחמד, להגיד "אנחנו רוצים ליצור קבוצה כיפית וכדורגל נאה לצפייה" זה לא מדיד, בסוף יש תוצאה. בית״ר צריכה להגדיר יעד ולהבין איך היא עומדת בו, אבל אולי הגדרת היעד האמיתי של המועדון והצהרה לגביו היא לא משהו נוח עבור אברמוב?

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר