אוסטין וויילי, ג'סטין סמית' (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, מנהלת הליגה)
אוסטין וויילי, ג'סטין סמית' (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, מנהלת הליגה)

אחרי אוסטין וויילי: האם זה הרכש הבא של הפועל?

מתן אדלסון, דן שמיר וגל מקל ממשיכים לעבוד, ואחרי ההחתמה המשמעותית של הסנטר האמריקאי, שחקן העונה בליגה של פיב"א, הם מתקרבים לעבר החתמתו של הפורוורד ג'סטין סמית'. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 4.7.24 12:01

הרבה זמן חיכו בהפועל להחתמה משמעותית והנה היא הגיעה. אתמול (רביעי), כידוע, הכריזה הפועל על החתמתו של הסנטר אוסטין וויילי 2.11,25)) לשלוש שנים.

בהפועל, כמעט מיותר לציין, לא מסתפקים בוויילי, כשל"כל העיר" נודע כי הקבוצה קרובה להחתמה משמעותית שניה – הפורוורד ג'סטין סמית' (2.01,25), ששיחק בהפועל חולון בעונה שעברה, ועל פי כל האינדיקציות קרוב לחתימה בקבוצה.

 

 

 

ובחזרה לוויילי: הסנטר זכה בעונה החולפת בתואר השחקן המצטיין של הליגה הטורקית במדי טופאש בורסה, עם שורה סטטיסטית נהדרת של 15.1 נק׳, 10.1 ריב׳, כמעט 2 חסימות למשחק.

לאחר החתימה אמר וויילי בהודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה:"אני מתרגש מאוד להגיע למועדון עם היסטוריה ומסורת מפוארת אבל גם עם עתיד גדול שנעבוד כולנו יחד כדי להגשים אותו. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את השחקנים המצוינים שכבר נמצאים בקבוצה, ובעיקר את האוהדים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. יאללה הפועל!".

מאמן הפועל, יונתן אלון אמר על השחקן החדש: ״העובדה שאוסטין בחר להגיע אלינו אחרי עונת שיא בטורקיה אומרת הרבה על הכוונות שלנו ועל השאיפה של אוסטין להיות חלק מהדרך המרתקת שלנו לשנים הבאות. אנחנו מקבלים סנטר פיזי מאוד, עם חוש נדיר לריבאונד והתמצאות נהדרת בצבע וכמובן בגיל הנכון. אני בטוח שאוהדי הפועל הולכים להנות ממנו והוא הולך ליהנות מהם״.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר