דן שמיר (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
דן שמיר (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

הרשת גועשת – האם דן שמיר בדרך להחתמת ענק ראשונה בהפועל?

פרסומים שונים טוענים כי שחקנה של פרטיזן בלגרד, הפאוור פורוורד הברזילאי ברונו קאבקלו (2.06,28) במגעים מתקדמים עם הפועל. מנגד, פרסומים אחרים חותכים בחריפות את הידיעה וטוענים כי מדובר בפייק ניוז. האם זו רק עונת המלפפונים או שמשהו מתבשל אצל מתן אדלסון ושות'?

פורסם בתאריך: 25.6.24 14:12

לא רק הפועל ת"א. האם הפועל בדרך להחתמה משמעותית ראשונה? בשעות האחרונות הרשתות החברתיות מלאות בפרסומים, מריבות והשמצות, כשבמוקד עומדת הפועל ירושלים. הכל התחיל עם החתמת הענק של ג'ונתן מוטלי בהפועל ת"א ומשם נראה שמישהו מחפש את הקונטרה הירושלמית עם הפצת דיווח על החתמה גדולה נגדית בארנה.

 

 

בידיעה דווח כי הפועל במגעים מתקדמים עם הפאוור פורוורד/ סנטר הברזילאי ברונו קאבקלו (2.06,28) ששיחק בעונה החולפת בפרטיזן בלגרד. במסגרת היורוליג קלע קאבקלו 9.4 נק' למשחק והוסיף 4 ריב' ו0.7 חס' בכמעט עשרים דקות לערב. מנגד, ברשתות תקפו את מעלה הידיעה וטענו כי לא פעם הוא העלה ידיעות לא נכונות בהקשר של הפועל.

יש לציין, כי לקאבקלו יש חוזה לעונה נוספת בפרטיזן, אבל סוכנו הודיעו כי הוא לא ימשיך בקבוצתו הסרבית ומשם הידיעות פרשו כנפיים והמהומה ברשת רק הולכת ומתעצמת. אגב, בסיום העונה הייתה לקאבקלו תקרית עם הנהלת פרטיזן, לאחר שטס על דעת עצמו לארה"ב לקרא סוף העונה והחמיץ את גמר הליגה הסרבית ומשם נוצר קרע בינו לבין המועדון. נמשיך לעקוב.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר