יונתן כהן, ברק יצחקי (צילומים: באדיבות מכבי ת"א, אורן בן חקון)
יונתן כהן, ברק יצחקי (צילומים: באדיבות מכבי ת"א, אורן בן חקון)

דעה | לא בית"ר תל אביב

יש לבדוק בקפידה יתרה את פליטי מכבי ת"א המועמדים לבית"ר, לא כל אחד יהיה ראוי. ועוד – דשדוש בסוגיית ההחתמות תביא לתוצאות דומות מהעונה החולפת

פורסם בתאריך: 13.6.24 13:28

נכון לכתיבת שורות אלה, בית"ר ירושלים שחררה 10 שחקני סגל מהעונה הקודמת וצירפה 0. אז אולי מוקדם לדאוג לגיבוש הסגל לקראת העונה הבאה, שכן יש עוד חודשיים וקצת לפתיחת העונה הבאה, אבל אם מישהו בבית"ר רוצה לנסוע למחנה אימונים עם סגל כלשהו, חייבים להתחיל לעבוד מהר ולעלות הילוך בכל הנוגע לסוגיית הרכש וגיבוש הסגל, אחרת גם הקיץ הזה יברח וגם העונה הבאה תלך לאיבוד.
לא מובן לי המרדף של בית"ר אחרי מכבי חיפה בסוגיית אורי דהן, כך גם לא הרצון של בית"ר להחתים את גלאבוב לעונה נוספת. ההגנה של בית"ר בעונה הקודמת היתה רעה, ספק רעה מאוד. אם בעמדות המגנים בית"ר ראתה מעט נחת, מעמדות הבלמים ראינו כישלונות והם ללא ספק בין הסיבות העיקריות לחולשה של הקבוצה. בית"ר צריכה להתעקש הקיץ הזה על חוליית ההגנה טובה ולייצר קו הגנה יציב וחזק עם שחקנים שיתנו את השקט לחלק הקדמי. בכל הכבוד הראוי – גלאבוב ודהן לא יכולים לעשות את זה, מפתיע שהצוות המקצועי בוחר לתת אמון מחודש בחוליית הגנה שכשלה.
בנוסף, לא ברורה לי הכמיהה של בית"ר לפליטי מכבי תל אביב למיניהם. יונתן כהן, אייל גולסה, הנרי אדו, אור רויזמן ונדב נידם – שמות שנזרקים ככאלה הנמצאים ברשימה של הצוות המקצועי. גם כאן אם בית"ר לא תדע לייצר מסננת ראויה ותיקח ממכבי כל מה שנפלט ממנה, היא לא תשתדרג.

 

 

 

להחתים נפלטים ממועדון כמו מכבי תל אביב זה דבר שצריך להיבחן בשבע עיניים. אם שחקנים לא היו טובים במכבי ולא שיחקו במכבי ספק אם ידעו להשתלב בבית"ר. מכבי תל אביב אומנם אלופת המדינה, אבל גם בסגל החזק שלה לא הראתה כדורגל סוחף במרבית החלקים של העונה, כך שאם שחקן לא השתלב שם ספק אם יוכל לשדרג אותנו. מה שכן, לעיתים ניתן למצוא את המציאה במחיר הנכון עבור השחקן הנכון שיש לו עוד מה לתת ויוכל להשתלב בבית"ר בהצלחה – דוגמת מה שהיה בזמנו עם דן איינבינדר, איתי שכטר, חן עזרא ועוד, אבל זה צריך כאמור להיבחן בקפידה יתרה.
אם בית"ר לא רוצה בשנה הבאה לפגוש את הפליאוף התחתון, היא חייבת לחזק את עצמה בשלושה זרים ראויים והיא חייבת לפגוע בישראלים טובים שיוכלו לשדרג אותה. אם בית"ר תמשיך את מגמת הדשדוש בסוגיית הרכש ותתנהל בעצלתיים – התוצאה של העונה הקודמת תחזור על עצמה.
אי אפשר מחד לדרוש מנויים ומאידך לספק לקהל עוד עונה אפרורית נטולת כל יומרה לצמרת. אי אפשר יהיה לסיים עונה חמישית ברצף בפליאוף התחתון. הגיע הזמן לעשות אקסטרה מייל סוף כל סוף בקיץ אחד לרופאה ולתת לנו תחושה שהפעם והעונה זה יראה אחרת ונראה קצת כדורגל.

 

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר