ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)
ברק אברמוב, ברק יצחקי (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מחשבה יוצרת מציאות

ברק אברמוב צריך להבין שבית"ר זה מועדון רעב שאוהדיה צמאים להצלחה. אם הם רק יריחו אפשרות כזו באמצעות החתמה נוצצת אז השמיים הם גבול

פורסם בתאריך: 1.6.24 12:42

הפעולה הראשונה של אלמוג כהן להיפטר מכל כך הרבה שחקנים "שגזלו" מתקציב השחקנים חלק נכבד בעונה הקודמת היא פעולה נכונה, פעולה נבונה ופעולה שמלמדת על חשיבה מקצועית חכמה. אולם לצד ההחלטה לסנן באופן גורף כל מה שלא טוב, תוך הכרה והודאה בכך שבית"ר של העונה הקודמת היא כישלון – אלמוג כהן, ברק יצחקי וברק אברמוב יבחנו העונה בעיקר ובפרט בשחקנים שיחתמו כאן הקיץ ולאורך העונה.
אהבתי את הריאיון של ברק אברמוב לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ביום שישי שעבר. בעיקר אהבתי וגם רכשתי כבוד כשאמר בלי לחרטט ובלי לערבב והודה נכשלתי, נכשלנו בעונה הקודמת.
הודאה והכרה בטעות היא הפעולה הראשונה בדרך להצלחה, אדם שמודה שנכשל וטעה זה אדם שידע גם בעתיד להצליח, לקיחת אחריות והודאה בטעות היא אלמנט חשוב לכל ראש מערכת, בטח לבעלים של מועדון כדורגל. עוד אהבתי שברק אמר שהם יהיו חייבים לחשוב מחוץ לקופסא לגבי מדיניות הרכש והסגל, אחרת התוצאה מהעונה הקודמת לא תשתנה.

בהיבט הקהל, פחות אהבתי שהוא אמר שיסתפק גם ב-7,000 מנויים. בית"ר צריכה להתחיל לכוון גבוה, ברק אתה צריך לרצות ולצפות ל-15,000 מנויים, אם השנה הגעת ל-10,000 ולא להגיד לקהל לך ולמערכת כולה אני אסתפק בפחות, מחשבה מייצרת מציאות.
אם אני מנתק את הרגש ופועל עם הראש בלבד, אני לא חושב שבית"ר צריכה לשמור על הנכסים שלה בכל מחיר. אין לבית"ר אף שחקן שהוא שובר שוויון, אין שחקן אחד בבית"ר שהוא מעל הליגה ולכן לטעמי כולם ברי מכירה. כן גם עדי יונה, ובטח ירדן שועה. הכל שאלה של מחיר – אם תמורת מכירת השחקנים האלו בית"ר תוכל להשתדרג במספר עמדות קריטיות ותדע לאזן את הסגל שלה אז מכירה שלהם במחיר הנכון היא אירוע חיובי.
לצד זאת, הייתי מציע לאברמוב לחשוב מחוץ לקופסא בקשר למדיניות הרכש. בית"ר צריכה לנסות ולהנחית בבית וגן אקס פקטור ישראלי ולפחות בשחקן אחד להחליט שהיא "משתגעת" (עומר אצילי כזה). שחקן שאף אחד לא חושב שבית"ר יכולה או מסוגלת להחתים, אחד כזה שיצור סחף חיובי סביב הקבוצה לא רק בהיבט המקצועי, אלא גם בתחושה ויצירת רוח של יציאה מן הבינוניות.
אברמוב, הבט על נתוני הקהל: בית"ר מקום ראשון בקהל החוץ, מקום שלישי בקהל במשחקי הבית. שחקן אחד כזה שידרבן את הקהל ויכניס רוח של הצלחה ובית"ר תוכל להגדיל את כמות המנויים שלה באופן דרמטי כבר בקיץ הנוכחי, דבר שיגשר על הפער הכלכלי בהבאת השחקן, יצור קלות להחתים שחקני רכש נוספים ובטח ובטח שיועיל גם בהיבט המקצועי. אם לא די בכך, הדבר יגרום הלכה למעשה לטדי להיות גדוש בכל משחק, מה שיגרום לקבוצה להיות מעניינת יותר ומן הסתם טובה יותר.
מחשבה מייצרת מציאות, הצלחה גוררת הצלחה. בית"ר מועדון רעב, עם קהל מורעב, אם הקהל רק יריח ניחוחות קלים של הצלחה הוא יגיע בכמויות והשמיים הם הגבול.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר