הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"
"כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם
המייל האדום של "כל העיר" [email protected]
אוחנה, חרף היותו מותג, חרף היותו "אלי אוחנה", עשה בבית"ר עבודה מעט אפורה, איך לומר, עבודה של עוד מנהל סטנדרטי. עוד מישהו שמזיז קצת ימינה, אחר כך שמאלה, אומר שצריך כך ולא אחרת, מנחה פה ושם את העובדים, קובע איזושהי מדיניות שלעיתים מיושמת ולעיתים מתמסמסת. זוהי הפוזיציה, עוד מנהל, לא מנהל שהוא "אלי אוחנה" בבית"ר, במגרש הכי ביתי שלו.
נדמה כי ההשפעה של אוחנה בשנים הללו היתה צריכה להיות גדולה יותר. זה נכון שהוא לא אחראי לשיגעונות של בעלי בית בלתי יציבים. ועדיין, מאמנים הוחלפו, שחקנים עברו ושבו, ומה בעצם תרם אוחנה? זו איננה שאלה בנימה מזלזלת, אלא באופן הענייני ביותר: נוכחותו של אוחנה בבית"ר לא סחפה אחריה ספונסרים, ולא ייצרה לבית"ר רעיונות עסקיים או מקצועיים חדשים, וגם לא גרמה לכוכבים גדולים לחתום בשורותיה, אלא אם ארווין קומאן נחשב לכזה.
גם בגזרת האוהדים – נדמה כי הקהל של בית"ר הפך אדיש לאוחנה. כלומר, ודאי שמיעוט המנויים איננו נובע מהתנגדות אליו, אבל התברר כי נוכחותו בבית"ר כבר לא מפצה איש על הכשלים, על מחדלי המימון ועל הסגלים הרזים. האוהדים לא נהרו לבית"ר רק בזכות אוחנה, זה לא הספיק להם. המותג "אלי אוחנה" בבית"ר, עורר לאורך התקופה פחות רגש למשל מבני לם בנתניה.
החוזה של אוחנה בבית" יסתיים ממש בעוד כמה ימים. ספק אם יחודש, הערפל סמיך. התחושה היא שבמהלך הקדנציה הפסיק אוחנה להיות כוכב, הפסיק לייצר סיפורי הצלחה. מה הלאה? ניתן להניח שדלתות הטלוויזיה שוב יפתחו בפניו. שם, אתם יודעים, הוא תמיד יהיה כוכב.
לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>
הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון
תגובות