העיצוב של ה-508 החדשה בשילוב קווים האווירודינמיים של המעטפת החיצונית בסטייל מכוניות הקופה.
החזית אגרסיבית הגריל המשובץ נמצא בין שתי יחידות תאורת 'לד' חדשניות. גם יחידות תאורת ה'לד' לתאורת היום מוקמו אנכית בצדי הפגוש. תא הנוסעים,תוכנן תחת פילוסופיית ה-i-Cockpit. גלגל הגה בקוטר, בפנל, מסך מרכזי בגודל 10 אינץ' להפעלת רוב מערכות הרכב באמצעות מתגי פסנתר הייחודיים ליצרן לקיצורי דרך ולוח מחוונים בעל תצוגה מתחלפת ומותאמת אישית. מיקומו של לוח השעונים, מצוי מאחורי ומעל גלגל ההגה.
שני מנועי בנזין 1.6 PureTech:
⋅ 180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
⋅ 225 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים ברמת GT
ארבעה מנועי דיזל 1.5 ו-2.0 BlueHdi:
⋅ 130 כ"ס S&S עם תיבה ידנית 6 הילוכים
⋅ 130 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
⋅ 160 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
⋅ 180 כ"ס S&S ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים
בתחום הבטיחות, פיג'ו 508 החדשה מציעה מערכות בטיחות אקטיביות מהדור העדכני ביותר ובהן: מערכת לראיית לילה, בלימה אקטיבית – במקרה של זיהוי סכנת התנגשות, הרכב יבצע בלימה עצמאית למניעת תאונה במהירות של עד 140 קמ"ש. התראת קרבה מרכב מלפנים, מניעת סטייה מנתיב הנסיעה-מערכת זו תתריע וגם תתקן באופן אקטיבי את סטיית הרכב מנתיב הנסיעה. בקרת שיוט אדפטיבית.
מערכות לזיהוי תמרורי מהירות נסיעה, התרעה בפני אי ערנות נהג. תאורה אקטיבית – מעבר בין אורות דרך למעבר בצורה אוטומטית למניעת סנוור. מצלמות היקפיות עם תצוגה היקפית של הרכב ממעוף ציפור. בקרת אקטיבית להימצאות עצמים בשטח המת.
אבזור- כולל: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ' כניסת USB, חיבור קבוע לרשת האינטרנט, טעינה אינדוקטיבית, מירור-סקרין, אפל קארפליי, אנדרואיד אוטו, ניווט תלת מימד ועוד.
תגובות