חברת מוריה, חברת הבת העירונית לפיתוח ירושלים, קיימה ביום רביעי שעבר את כנס מנהלי הפרויקטים השנתי שלה במלון דן. אל הכנס, שעסק בסיכום שנת 2017 והצגת תוכנית העבודה של שנת 2018, הגיעו כ-250 מנהלי פרויקטים ומנהלי חברות שונות.
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- מדריך העסקים הגדול של ירושלים
- לידיעות נדל"ן נוספות באתר "כל העיר"
את הכנס פתח מנכ"ל מוריה, עו"ד דורון נויוירט, עם סיכום שנת 2017 והצגת תוכניות ויעדי העבודה של החברה לשנת 2018. מדברי הסיכום של נויוירט עולה כי שנת 2017 היתה שנת השיא בתחום פיתוח התשתיות בירושלים. לדברי נויוירט, בשנה החולפת ניהלה חברת מוריה כ-300 פרוייקטים שונים ברחבי העיר בהיקפי ביצוע של למעלה מ-900 מיליון שקלים, שמהווים כאמור שיא כל הזמנים מבחינת היקפים ב-30 שנות הקיום של החברה.
נויוירט, כאמור, הציג גם את התוכנית של מוריה לשנה העבודה הנוכחית (2018), כשלדבריו צפויה החברה לשבור שיאים נוספים ולחצות לראשונה בתולדותיה את רף מיליארד השקלים בהיקפי ביצוע, זאת עם ביצועם של פרויקטי ענק בעיר במגוון תחומים כדוגמת תשתיות תחבורה, מבני ציבור, כיתות לימוד, פיתוח אורבני, התחדשות עירונית, אנרגיה סולארית ועוד.
בהמשך הכנס ניתנו הרצאות על תפקידם וחשיבותם של מנהלי הפרויקטים השונים ועל תחום הבטיחות בעבודה, נושא שקיבל דגש מיוחד מאוד בכנס, כשאת הכנס חתמה הרצאת אורח של העיתונאי עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 2 ושל מקור ראשון, תחת הכותרת "פוליטיקה בעידן הפייסבוק".
לסיכום הכנס מוסר מנכ"ל מוריה נויוירט כי "חברת מוריה, בשיתוף עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, תמשיך לאורך שנת 2018 את הפיתוח האדיר של התשתיות בירושלים תוך הגדלת היקפי הביצוע ברחבי העיר. תוכנית העבודה שלנו לשנה הנוכחית כוללת, בין השאר, פיתוח תשתיות התחבורה בכניסות לירושלים עם פרויקטים גדולים כמו 'הכניסה לעיר' ומחלף סחרוב בכניסה הראשית, והתחלת העבודות בכביש המנהרות בכניסה הדרומית. כמו כן נקדם את ביצועם של פרויקטי תשתיות לתחבורה הציבורית, עבודות הביצוע של קווי הרכבת הקלה וזאת לצד בנייה מואצת של כיתות הלימוד ומבני חינוך, התחדשות עירונית ופיתוח התשתיות האורבניות במערב ובמזרח העיר".
תגובות