פרויקט 'פסגת גל' בירושלים (צילום הדמיה: שתית)
פרויקט 'פסגת גל' בירושלים (צילום הדמיה: שתית)

לקראת החגים: שתית תיתן הלוואת קבלן עד מיליון שקל ללא ריבית והצמדה

חברת שתית מציעה לרוכשים בפרויקט בפסגת זאב ובכלל הפרויקטים של החברה בארץ לקבל הלוואת קבלן. שלום שטרית, מבעלי שתית: "כחברה שחורתת על דגלה את הציונות ואת בניית הארץ, חשוב לנו מאוד, דווקא בתקופה כזו, לאפשר לכמה שיותר זוגות צעירים ומשפחות לקנות דירה"

פורסם בתאריך: 17.9.24 13:48

לקראת החגים יוצאת חברת שתית במהלך ארצי, שבמסגרתו יוכלו הרוכשים בפרויקטים של החברה בכל הארץ לקבל הלוואת קבלן של עד מיליון שקל ללא ריבית וללא הצמדה. מטרת המהלך היא לאפשר לרוכשי דירות צעירים ולמשפרי דיור לקנות דירה בתנאים טובים גם בתקופה מאתגרת.

הפרויקטים שבהם תינתן ההלוואה:

'פסגת גל' בפסגת זאב בירושלים: הפרויקט, שנמצא באזור המזרחי המתפתח החדש של שכונת פסגת זאב, צופה אל שטחים רחבי ידיים וימנה חמישה בניינים בבנייה מדורגת ולובי כניסה מפואר ועצמאי. בפרויקט דירות 5-2.5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, עם מפרט עשיר, והוא משלב בין השוק הפרטי ל"מחיר למשתכן". הפרויקט יכלול גם פיתוח סביבתי של שביל הליכה וגינה עבור הדיירים בפרויקט.

'דרך הים 188' בחיפה: על המגרש שמשתרע על פני תשעה דונמים נבנים שני בנייני מגורים יוקרתיים עם נוף לים, ובהם 105 יחידות דיור. הפרויקט תוכנן על ידי פרופ' גבי שורץ ממשרד האדריכלים שורץ בסנוסוף, והוא יכלול לובי מעוצב ושטחים משותפים בסטנדרט גבוה. בפרויקט דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.


פרויקט 'פסגת גל' בירושלים (צילום הדמיה: שתית)

פרויקט 'פסגת גל' בירושלים (צילום הדמיה: שתית)


'חביבה רייך 55' בחיפה: פרויקט התחדשות עירונית בשכונת רמות רמז, שבמסגרתו נהרס בניין של 24 יחידות דיור ובמקומו ייבנה בניין חדש עם 72 יחידות דיור. בפרויקט דירות גדולות במיוחד של 3, 4 ו-5 חדרים ודירות גן, ובמסגרתו תקים החברה חניון ציבורי לתושבי האזור. הצפי לסיום הפרויקט: אמצע 2026. אדריכל הפרויקט: אריה מאייר.

'נוף ים' בחיפה: על מתחם של 44 דונם בשכונת נאות פרס ייבנו 24 בניינים, שטחים ירוקים, גינות משותפות ושבילי הליכה. בפרויקט דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ענקיות ופנטהאוזים שצופים לים. המתחם צפוי להיות הגדול ביותר שנבנה בשכונה, והחברה החלה את בנייתו. עד כה נתנה הוועדה המקומית אישור לבנייה בשניים מהמגרשים, שם יקומו 419 דירות שכ-250 מהן יימכרו במסגרת "מחיר למשתכן".

 

 

'נאות אפק' בקרית ביאליק: הפרויקט כולל שני מגרשים על שטח של 15.5 דונם, שעליהם ייבנו 255 יחידות דיור. החברה החלה לבנות על המגרש בשלב א' בנייני בוטיק נמוכים של שש קומות בלבד הכוללים 25 דירות בבניין, לצד מבנים של שבע ותשע קומות. הפרויקט מתוכנן כקומפלקס פרטי הצופה לפארק עם דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים של 5 חדרים, עם אבזור ברמה הגבוהה ביותר. תחילת אכלוס: אוקטובר 2025. במסגרת פיתוח השטח תקים החברה גינות משותפות, חניונים תת קרקעיים, עמדות טעינה לרכב חשמלי ולובאים מפוארים. את הפרויקט מתכנן משרד האדריכלים אבריל את אבריל, וחברת הפיתוח היא מילר בלום.

'TRE' בטירת כרמל: זהו פרויקט עירוב השימושים היחיד באזור הצפון, והוא משלב משרדים, מסחר ומגורים. האזור כולו מאופיין בביקושים רבים מצד חברות הייטק, ובעלי המשרדים באזור זה נהנים מארנונה זולה משמעותית מאשר באזור המרכז – דבר המהווה שיקול נוסף בעת בחירת המיקום לרכישה. הפרויקט משתרע על פני 12 דונם ובהם שלושה מבנים בעיצוב אדריכלי חדשני. במקום מתוכננים כ-50,000 מ"ר משרדים ומסחר בתמהיל מוקפד, שנועד ליצור חוויית שהייה של ONE STOP SHOP בזכות מענה מדויק לכל הצרכים של עובדי המתחם והתושבים הגרים מסביבו. גולת הכותרת של הפרויקט הוא מגדל מגורים שבחברה מציינים כי הוא מהיוקרתיים שנראו באזור.

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "כחברה שחורתת על דגלה את הציונות ואת בניית הארץ, חשוב לנו מאוד, דווקא בתקופה כזו, לאפשר לכמה שיותר זוגות צעירים ומשפחות לקנות דירה. לכן אנחנו מציעים הלוואת קבלן בתנאים הכי נוחים שיש, ללא ריבית, ללא הצמדה ובלי אותיות קטנות. נוסף על כך תרמנו השנה שני מיליון שקל לקהילה, ואנחנו מתכוונים לתרום עוד שני מיליון שקל מההכנסות של הפרויקטים בחזרה לקהילה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר