צילום אילוסטרציה: Freepik
צילום אילוסטרציה: Freepik

דירת 4 חדרים חדשה בבית שמש תימכר ב-1,980,000 שקלים

זו כנראה עסקת הפריסייל וההזדמנות הטובה ביותר בשוק הנדל"ן

פורסם בתאריך: 2.9.24 12:16

בחודשים האחרונים הרוכשים והמשקיעים מחפשים לרכוש דירה בשלב "הפריסייל" של הפרויקט. היזמים, מצידם, גילו כי הדרך למשוך רוכשים לפרויקט היא פשוט לרשום בקמפיין הפרסום "פריסייל", אך לדברי אבי ממן, סמנכ"ל השיווק בחברת power group, אין זה נכון: "ההגדרה האמיתית של שלב פריסייל בפרויקט מגורים היא טרם פרסום הפרויקט לכלל הציבור, וזהו, אגב, גם השלב הנכון ביותר להשקיע בפרויקט".

ממן מוסיף: "לפני שפרויקט חדש יוצא לאוויר העולם, הגוף המממן מחייב את היזם למכור מספר דירות מצומצם במכירה מוקדמת, וזאת מכמה סיבות שאין זה המקום להרחיב עליהן. לרוב הדירות הללו נמכרות במחיר הנמוך ממחיר השיווק העתידי באחוזים לא מבוטלים, וזה הזמן הנכון והטוב ביותר להשקיע בפרויקט, ואכן את הרווח רואים ממש בחלוף שבועות ספורים, כשהיזם מסיים את שלב הפריסייל ויוצא לשיווק מאסיבי במחירים גבוהים יותר".

https://powergroup.co.il/beit-shemesh/

לדברי ממן, למצוא פרויקט בשלב האמיתי של הפריסייל זו משימה לא פשוטה, היות שרוב החברות היזמיות אינן מציעות את הדירות הללו לציבור הרחב, כדי לא לפגוע במחירים העתידיים בפרויקט. "הצגת המכירה כפריסייל אחרי שלב הפריסייל האמיתי היא רק לצורכי הקמפיין וכדי למשוך רוכשים", אומר ממן. "זכרו, כי שלב הפריסייל האמיתי (המתבטא במחיר) נסגר מתחת לשולחן".

ממן מוסיף, כי חברת power group עושה כל שביכולתה כדי לתת לציבור את ההזדמנות לרכוש נכס בפרויקט חדש ובשלב פריסייל אמיתי. לחברת power group יותר מ-30 אלף חברים רשומים. לדבריו, עוצמה זו מתבטאת באמון שצמרת עולם הנדל"ן וחברות הבנייה המובילות במשק מעניקים לחברה, כאשר פרויקט אחר פרויקט, הם מעדיפים לתת לחברי הקבוצה את הדירות בשלב הפריסייל האמיתי וליהנות מריבוי מכירות בזמן מועט ביותר ובמקצועיות חסרת תקדים. "בשלב יציאת הפרויקט לשיווק לציבור הרחב, הרוכשים שלנו פוגשים את עליית הערך האדירה ומבינים איזו תשואה נפלאה (ובזמן קצר) הם קיבלו על ההון העצמי שלהם", אומר ממן.

https://powergroup.co.il/beit-shemesh/

ההזדמנות הבאה?

ממן: "בשעה טובה אני שמח לבשר על פרויקט מיוחד בעיר בית שמש, שנמצא בשלב הפריסייל ויהיה אחד מן הפרויקט המדוברים ביותר בעיר בפרט ובעולם הנדל"ן בכלל. לציבור הרחב יש אופציה לרכוש דירת ארבעה חדרים בבית שמש, עם מפרט עשיר ומכבד ביותר, בפחות מ-2,000,000 שקלים".

https://powergroup.co.il/beit-shemesh/

עוד אומר ממן: "פוטנציאל ההשבחה בבית שמש ידוע לכל. העיר נהנית מהתפתחות וקפיצה בעליית הערך בשנים האחרונות. בית שמש נמצאת במרכז הגאוגרפי של מדינת ישראל, בין גוש דן לירושלים ובין הרי ירושלים לשפלת יהודה. בסוף ספטמבר 2023 אוכלוסיית העיר מנתה יותר מ-163 אלף תושבים, והיא העיר ה-12 בגודלה בישראל. בשנים האחרונות נמכרו ושווקו בבית שמש עשרות אלפי דירות, והעיר ממוקמת גבוה ברשימת הערים הגדלות בישראל, עם צפי ל-350,000 תושבים. עליית המחירים בבית שמש שברה שיאים בתחום הנדל"ן בישראל, והצפי הוא שעליית הערך תימשך".


אם אתם אנשים של הזדמנויות, לחצו כאן כעת וקבלו את כל הפרטים

לעסקאות פריסייל נוספות ודירות חדשות בפחות מ-1,000,000 שקלים, לחצו כאן

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר