עו"ד שלמה דרעי | צילום: יח"צ
עו"ד שלמה דרעי | צילום: יח"צ

פרויקט הנדל"ן הגדול בו שותף עו"ד שלמה דרעי ממשיך להתקדם

תוכנית "כרמית" בה שותף עו"ד שלמה דרעי קיבלה אישור למתן תוקף מהוועדה המחוזית וזוכה לתמיכה רבה מצד עיריית ירושלים ומהנדס העיר

פורסם בתאריך: 4.8.24 14:20

 עו"ד שלמה דרעי, הפעיל מעל 35 שנה בתחום הנדל"ן והתכנון, מחזיק ב-7% אחוזים בפרויקט הנדל"ן כרמית בשכונת היובל. לעו"ד שלמה דרעי ניסיון רב בתחום, שבא לידי ביטוי בעסקאות מקרקעין מוצלחות, ליווי יזמים, הוצאת היתרי בנייה וייצוג בוועדות ערר מחוזיות. לאחרונה סיים עו"ד דרעי את תפקידו כסגן יו"ר קק"ל, תפקיד אותו ביצע בהתנדבות, לאחר חמש שנים מוצלחות של עשייה מרובה לטובת פיתוח ההתיישבות בישראל.

פרויקט כרמית, הפרויקט הירושלמי השאפתני, קיבל לאחרונה אישור למתן תוקף מהוועדה המחוזית. הוא ימוקם על שטח בגודל של 95 דונם, והייחוד הגדול שלו הוא בהפרשה עצומה של שטח לטובת צורכי הציבור: יותר מ-70% מהשטח יופרש לצורכי ציבור בדמות בתי מלון, בתי ספר, פארק שכונתי גדול, מועדון נוער ועוד. יואל אבן, מהנדס העיר, התייחס לפרויקט: "אין כמעט תוכניות שנותנות כל כך הרבה הפרשות לצורכי ציבור כמו התוכנית של כרמית".

הדמיית פרויקט "כרמית: הפרשה עצומה של שטח לטובת צורכי הציבור

הדמיית פרויקט "כרמית": הפרשה עצומה של שטח לטובת צורכי הציבור | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

התוכנית הינה פרי יוזמתם של יזמים אשר השקיעו כסף רב בקרקע ובתכנון שלו לרווחת התושבים. בשלב זה התוכנית נמצאת בהליך ההתנגדויות, כמו כל פרויקט נדל"ן במהלך דרכו, אך צפויה לצלוח אותו.

מלבד העובדה שתוכנית "כרמית" היא פרויקט מושקע שמפתח שטחים ציבוריים לרווחת הכלל, הוא יוסיף עוד 1000 דירות להיצע הדירות בירושלים. כידוע, ככל שהיצע הדירות גדול יותר – מחירי הדירות ומחירי השכירות יורדים. המהלך בו שותפים עו"ד שלמה דרעי והיזמים הנוספים יטיב עם זוגות צעירים, עם תושבי השכונה ועם תושבי ירושלים בכלל.

פרויקט "כרמית": שטח של 95 דונם | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

פרויקט "כרמית": שטח של 95 דונם | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

מעיריית ירושלים נמסר כי הקמת המתחם תמשוך אליו זוגות צעירים ומשפחות, וכי המתחם יכלול שטח גדול עבור צורכי הציבור תוך שמירה מקסימלית על ערכי הנוף והסביבה שגם הם מסמליה של ירושלים.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר