הדמיית המגדל בגבעת שאול (צילום הדמיה: חיים שחר אדריכלים)
הדמיית המגדל בגבעת שאול (צילום הדמיה: חיים שחר אדריכלים)

תעסוקה, מסחר ומבני ציבור: המגדל החדש בגבעת שאול

חברת 'מבנה נדל"ן' קיבלה מהעירייה היתה חפירה להקמת מגדל משרדים בן 24 קומות ברחוב כנפי נשרים. הפרויקט, שמשתרע על פני כ-6 דונם, יכלול למעלה מ-31 אלף מ"ר שטחי תעסוקה לצד שטחי מסחר גדולים ומבני ציבור וקהילה

פורסם בתאריך: 21.7.24 09:33

עיריית ירושלים חתמה באחרונה על היתר חפירה להקמת מגדל משרדים בן 24 קומות ברחוב כנפי נשרים בגבעת שאול. מדובר בצעד נוסף ביישום החזון העירוני להפיכת אזור התעשייה הוותיק למרכז עסקי מתקדם ותוסס, שצפוי לכלול עשרות אלפי מ"ר של משרדים ותעסוקה, מסחר תוסס ואפילו יחידות דיור בקצוות.

הפרויקט המדובר קודם על ידי חברת מבנה נדל"ן, והוא משתרע על פני כ-6 דונם. במסגרתו, כאמור, יוקם מגדל בן 24 קומות שיכלול, בין היתר, כ-31.5 אלף מ"ר של שטחי משרדים, 783 מ"ר של שטחי מסחר ו-930 מ"ר יוקצו עבור הקמת מבני ציבור.

בחזית האחורית של קומת הקרקע יוקם שטח ציבורי פתוח ובקומה הראשונה של המגדל ייבנה מתחם לרווחת הקהילה. בחזית הכניסה למגדל, הפונה לרחוב כנפי נשרים, צפויה לעבור בשנים הקרובות הרכבת הקלה – מה שכידוע, על פי מדיניות ועדות התכנון הנוכחיות, מאפשר הקמת מגדלים רבי קומות. כמו כן, הפרויקט יכלול חניון תת-קרקעי בן 4 קומות בהיקף של כ-8,500 מ"ר.

 

 

 

הקמת המגדל החדש, בתכנונו של משרד חיים שחר אדריכלים, מצטרפת למגמת הפיתוח שמקדמת העירייה בגבעת שאול, שבמסגרתה נבנים מאות אלפי מ"ר המיועדים לשטחי משרדים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אזור התעשייה בגבעת שאול משנה את פניו בשנים האחרונות והופך לקריית תעסוקה משמעותית בעיר, עם בנייה של מאות אלפי מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. בנייה זו מצטרפת לתוכניות להקמת כ-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר בכל רחבי העיר. נמשיך לפעול לפיתוחה של העיר ירושלים וליצירת עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים בעיר".

עכשיו רק נותר לאכלס את כל שטחי התעסוקה, ורצוי שבעובדים שמתגוררים בירושלים.


הדמיית המגדל בגבעת שאול (צילום הדמיה: חיים שחר אדריכלים)

הדמיית המגדל בגבעת שאול (צילום הדמיה: חיים שחר אדריכלים)


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר