שכונת ארנונה - מבט מכיוון רמת רחל (צילום:me, CC BY 3.0, via Wikimedia Commons)
שכונת ארנונה (צילום:me, CC BY 3.0, via Wikimedia Commons)

עסקת פריסייל (אמיתית) בשכונה המבוקשת ביותר בירושלים

בחודשים האחרונים כל הרוכשים וכלל המשקיעים מחפשים דירה בשלב "הפריסייל" של הפרויקט. אז קבלו הזדמנות שטרם נראתה בירושלים

פורסם בתאריך: 24.6.24 17:40

"יזמים גילו כי "הדרך" למשוך רוכשים לפרויקט היא לרשום בקמפיין הפרסום 'פריסייל', ובכך המשקיעים נוהרים לפרויקט, אך זה לא נכון", אומר אבי ממן, סמנכ"ל השיווק בחברת פאוור גרופ. "ההגדרה האמיתית של שלב פריסייל בפרויקט מגורים הוא טרם פרסום הפרויקט לכלל הציבור. זהו, אגב, גם השלב הנכן ביותר להשקיע בפרויקט".

ממן ממשיך ואומר: "לפני שפרויקט חדש יוצא לאוויר העולם מחייב הגוף הממן למכור מספר דירות מצומצם בפרויקט במכירה מוקדמת, וזאת מכמה סיבות שאין המקום כאן להרחיב. לרוב הדירות הללו נמכרות באחוזים לא מבוטלים מתחת למחיר השיווק העתידי, וזה הזמן הנכון והטוב ביותר להשקיע בפרויקט. ואכן, את הרווח רואים ממש בכמה שבועות ספורים בהם היזם סיים את שלב הפריסייל ויצא לשיווק מסיבי – במחירים גבוהים יותר.

"למצוא פרויקט בשלב האמיתי של הפריסייל קשה מאוד, היות ורוב החברות היזמיות אינן מציעות את הדירות הללו לציבור הרחב בכדי לא לפגוע במחירים העתידיים בפרויקט. כדי למשוך את תשומת הלב של הרוכשים גם אחרי שלב הפריסייל, החברות יוצאת בקמפיין "פריסייל" – אך זכרו כי שלב הפריסייל האמיתי (המתבטא במחיר) נסגר מתחת לשולחן".

לפרטים נוספים לחצו כאן
https://did.li/2hRCN

"חברת פאוור גרופ עושה כל שביכולתה בכדי לתת לציבור את ההזדמנות לרכוש נכס בפרויקט חדש ובשלב פריסייל אמיתי", מדגיש ממן ומוסיף: "בכל הפרויקטים שלנו הרוכשים פוגשים בזמן קצר מאוד את עליית הערך בפרויקט, ומבינים איזו תשואה נפלאה הם קיבלו על ההון, ובזמן קצר.

ההזדמנות שלכם

לדברי ממן, "בירושלים עיר הקודש ובאחת השכונות הנחשקות ביותר בבירה יוקם פרויקט מגורים חדש בסטנדרט בניה גבוה, כל הדירות בפרויקט כוללים מפרט יוקרתי ועשיר במיוחד, הפרויקט ממוקם על ציר רכבת הקלה העתידית ובקרבה לכל אזרי התעסוקה והמסחר בעיר. זו ההזדמנות שלכם, רגע לפני פרסום הפרויקט לציבור הרחב לרכוש נכס מיוחד וב-8 אחוזים מתחת למחירי השיווק העתידיים בפרויקט, ובתנאי תשלום אטרקטיביים ביותר, כך שתוכלו להרוויח מעליית ערך משמעותית ביותר".

מעוניינים להישאר מעודכנים בפרויקטים בתנאי פריסייל ומתחת לרדאר?

זו קבוצת הוואטסאפ השקטה שלא מפספסת אף הזדמנות:
https://chat.whatsapp.com/EbigaUWZmE5Jn7zOS0Zgqs

 

 

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר