הבניין ברחוב יפו 182 (צילום: באדיבות המצלם)
הבניין ברחוב יפו 182 (צילום: באדיבות המצלם)

בשורה לזוגות צעירים: עשרות דירות להשכרה במרכז העיר

בימים הקרובים צפוי להתחיל אכלוס של פרויקט התחדשות ברחוב יפו 182, שבו 74 יחידות דיור המיועדות להשכרה לזוגות צעירים בחמש השנים הקרובות. מדובר על בניין בן 11 קומות, שחלקו עבר שימור בהתאם לדרישות

פורסם בתאריך: 19.6.24 21:42

בשורה לשוכרי הדירות בירושלים: בימים הקרובים צפוי להתחיל אכלוס של בניין מגורים בן 11 קומות שכל כולו מיועד לדיור להשכרה עבור זוגות צעירים בחמש השנים הקרובות.

מדובר על פרויקט של חברת תנופה, שהחל אי שם בשנת 2019 – אז רכשה החברה מבנה ברחוב יפו 182 עם ייעוד לשימור. בהתאם לדרישות ולצרכי השימור – קודמה, ביחד עם ועדות התכנון, תב"ע חדשה לבניין מגורים בן 11 קומות, שבו 74 יחידות דיור. השבוע, לאחר סיום העבודות בפרויקט, קיבל הפרויקט טופס 4 וכעת יחל האכלוס.

"בהתאם לקו העדכני של סיוע לזוגות צעירים במגורים בירושלים, קיבלה חברת תנופה החלטה אסטרטגית להקצות את הדירות בחמש השנים הראשונות לשכירות עבור זוגות צעירים", כך נמסר מטעם החברה. "חשוב להדגיש כי מדובר באזור מבוקש במיוחד, בלב לבו של מרכז העיר ירושלים, ועל קו הרכבת הקלה".

 

 

מנכ"ל חברת תנופה, אלי פוברסקי, מסר: "אנחנו מודים לעיריית ירושלים, לעומד בראשה משה ליאון ולמהנדס העיריה מר יואל אבן, וכמו גם לועדה המחוזית ולעומדת בראשה גב' שירה תלמי ולמתכנן המחוז דן קינן, על התנהלות מקצועית ויעילה ועל שיתוף פעולה מבורך וראוי לכל אורך הדרך למען ירושלים ותושביה. העירייה משקיעה מאמץ רב ביצירת וקידום דיור להשכרה במרכז העיר – ואנחנו גאים להיות חלק מהמאמץ הזה".

יצוין כי החברה מקדמת בימים אלו גם תכנון של אלפי יחידות דיור בפרויקטים שונים במרכז העיר ובשכונות פסגת זאב וגילה, ובמרכזם תוכנית משמעותית ברחוב הלל במרכז העיר, כולל עירוב שימושים של מלונאות, מסחר, משרדים ומגורים בהיקף כולל של כ-50 אלף מ"ר.


הבניין ברחוב יפו 182 (צילום: באדיבות המצלם)

הבניין ברחוב יפו 182 (צילום: באדיבות המצלם)


 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. אלמוני

    לא יכולים להתאפק עם החניה על המדרכה. כבר חזית הבניין נראית כמו עולם שלישי.

  2. חדווה

    חוצפה ממש
    אמרו שיוציאו אלפי דירות להשכרה לטווח ארוך כדי להוריד מחירים
    ובעצם המחירים כמעט והוכפלו
    לא פיקחו על המחירים
    בדיוק כמו שאמרו על פירות וירקות
    שטויות עובדים עלינו

  3. שרון

    כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן המחירי שכירות ראינו גם כן בקרית יובל יותר יקר מלהזכיר דירה אמיתית חרטא ברטה כל הפרויקט הזה זה עבודה בעיניים מימון המונים לעשירים זה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר