נועה ארגמני ואביה עם בנימין נתניהו (צילום: מעיין טואף/לע''מ)
נועה ארגמני ואביה עם בנימין נתניהו (צילום: מעיין טואף/לע''מ)

דעה | סליחה נועה

גם את ההתנגדות להצטרפות של נועה ארגמני למסע הראוותני של הנתניהוז לארצות הבית היא לגיטימית, וספק אם כך הדבר, המתקפה עליה היא איומה ונוראה, וכל מי שהעז לדבר בגנותה – ראוי שיעשה חשבון נפש. ועד שהם יעשו זאת – סליחה נועה | טור דעה

פורסם בתאריך: 24.7.24 22:23

גם אם אלה ש"לא אהבו" (בלשון המעטה) את הצטרפותה של נועה ארגמני לנסיעתו הראוותנית של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית צדקו בהתנגדותם, אסור היה להם לתקוף אותה בלא רחם ובלי ששמעו ממנה למה ולאיזו מטרה הצטרפה. נתניהו, כמעט מיותר לציין, רצה (וגם הצליח) להשתמש בה, אך היא הוכיחה במילותיה הנוקבות אליו, שהיו לה תוכניות אחרות.

נראה שצריך להזכיר מה עברה נועה ארגמני משך כשמונה חדשים בשבי החמאס, באיזה מצב היא נמצאת וכמה שנים עוד ייקח לה להירפא. נועה נפלה קורבן לקונספציה שהשליט נתניהו אודות "החמאס המורתע", בעוד הוא העניק לחמאס "חופן דולרים", ששימשו את ארגון הטרור לגייס עשרות אלפי מחבלים, לבנות עיר תת קרקעית ולהתחמש בכל כלי נשק אפשרי. אפשר לומר בבוטות שהחמאס "עשה לו אצבע משולשת" כאשר חזר וחשף את תוכניותיו ואחר כך "דחף את האצבע" ישר לתוך העין של ביבי. אלא שאצבע זו נדחפה עמוק גם לתוך העין של כולנו – כך הופקרו לגורלם עשרות אלפי אזרחים שסמכו על "מר ביטחון", ועל הצבא שגם הוא היה שבוי באותה קונספציה.

התוצאה היתה הטבח ההמוני של ה-7/10 וחטיפה של מאות ישראלים וישראליות (ועד עשרות עובדים זרים), בהם נועה היקרה. הסרטון שבו היא נראית אחוזת אימה ומתחננת על נפשה ועל נפשו של בן זוגה שעדיין שם, לא מניח ולא מרפא. כולנו התאהבנו בה, כולנו המתנו (וממשיכים להמתין) לרגע שבו היא (וכל החטופים והחטופות) תשוב. הודות לצבא וליחידת המסתערבים המדהימה, זה ש"חנפני נתניהו" לא מפסיקים לרגע לגדף כדרך להסיט את תשומת הלב ממחדליו, שוחררה תוך סיכון חייה וחייהם של חיילנו היקרים – שאחד הגיבורים בהם, ארנון זמורה ז"ל, שילם בחייו.

זמן קצר אחר כך, למי שכבר הספיק לשכוח, נאלצה נועה להיפרד מאמה שנפטרה אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, והיא הצטרפה למשפחות החטופים כדי לסייע בשחרור אלה שעוד נותרו שם. עד כה שמענו רק מקצת הדברים הנוראיים שעברה שם.

כל זה – על כתפיה הקטנות של בחורה צעירה שעדיין לא מפנימה את עוצמת הנזק הנפשי שתלווה אותה כל חייה.

מצופה היה שיניחו לה. מצופה היה שיאפשרו לה להירפא. אבל לנתניהו, גס הלב אשר דואג רק לעורו, היו תוכניות אחרות. השרלטן והתחבולן ראה בה ובמשפחות אחרות כלי להשתמש בו לצרכיו האפלים ולהשתמש ב"עריקים" מתוך משפחות החטופים לשם השגת מטרותיו. אז נתניהו הצליח לפתות חלק מבני משפחות החטופים, וגם את נועה עצמה, להצטרף אליו לנסיעה שכביכול תאפשר להם לקבל במה עולמית שתסייע בשחרור יקיריהם.


עו"ד קובי קמר (צילום: פרטי)

עו"ד קובי קמר. לאתר הבית: www.kamarlaw.co.il


 

 

אפשר שנועה הצעירה ושבורת הלב והנפש לא הבינה את זה. כך גם כל "מצקצקי הלשון", וגרוע מכך – עכברי מקלדת, חלקם "בעלי שם", לא השכילו להבין שביבי המתוחכם פשוט ניסה להשתמש בה לשם גחמותיו. אלה, שאפילו לא שמעו מפיה הסבר להצטרפותה, שרבבו את חרצובות לשונותיהם גסות הלב, ותקפו אותה בחמת זעם וללא רחם. כך גם את אביה ה"ביביסט". חלקם "הסתפקו" במילה "תתביישי", אך רוני מאנה, זה שמחשיב את עצמו כ"סלב" (על מה ולמה?) גם הצטער על שלא נשארה שם ואפילו, למעשה, הטיל על מצפונה את מותו של ארנון זמורה (אחר כך הוא לפחות התנצל). אני רק יכול לקוות שנועה מספיק חזקה כדי להתעלם, אפילו "לצפצף" על כל זב חוטם ומצורע שמרשה לעצמו להתבטא כשהוא מסתתר מאחורי מקלדת ומחשיב את עצמו.

מייד אחרי שאלה הכפישו אותה, באה נועה והוכיחה שדווקא היו לה תוכניות כנות אחרות, אשר אותן הוציאה לפועל במלים הנוקבות שאמרה לנתניהו. חבל שלא יכולנו לראות את פניו המכורכמות והעגומות (גם העובדה שלא היתה תגובה מצידו על הדברים הנוקבים מדברת בעד עצמה).

בהמשך גם התברר שנתניהו השאיר, שוב, את החטופים ובני משפחותיהם מאחור. אחרי שהבטיח להם לחזור ביום חמישי, פתאום הפגישה עם המועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ נדחתה ליום שישי (בציוץ של טראמפ הוא הדגיש שהפגישה נדחתה לבקשת נתניהו). אז החילוני המובהק שאין לו כל חיבור לדת "לא יכול לחלל שבת", ועל כן הוא "נאלץ" לחזור במוצ"ש. מה יהיה עם משפחות החטופים? שיסתדרו. ושוב – משתמשים וזורקים, ריטואל קבוע בהתנהלות.

נועה יקרה, חזרי אלינו מהר ונמשיך לאהוב ולחבק אותך. נמשיך ונתמוך בך ובמאבקך למען שחרורם המיידי של כל החטופים. צפצפי על אלה שהרשו לעצמם לקבל על עצמם כמה דקות תהילה וכותרות, מבלי שנתנו לך הזדמנות ל"מילה אחרונה" בטרם שחטו אותך פעם נוספת אחרי שהמחבלים המטונפים פגעו בך כל כך.

ובאשר לראש הממשלה? הנה הצעה – תישאר שם. באמצעות האנגלית ה"מצוחצחת" שלך תוכל להמשיך ולשטות באמריקאים נאיביים שאולי יקנו את ה"בולשיט" שאתה עצמך יודע שהוא כזה. מעריציך החנפנים כאן, אלה שאתה פוגע בהם יותר מכל, כבר ידאגו להלוגרמה שלך ויציבו פסל בדמותך וימשיכו להשתחוות לך. כל השאר – וזה מרבית האזרחים כאן – ממש לא יתגעגעו אליך, לא אל אשתך ובטח לא לבן המשתמט שלך, שחי במיאמי מזה חודשים, זה שבטח תחגוג איתו יום הולדת ביום שישי (התזמון מדהים – לא?).

הייתי אומר לך ביבי ש"תתבייש", אבל כבר מזמן הוכחת שהבושה היא ממך והלאה.

לך, נועה יקרה, אין במה להתבייש. סליחה שהפקרנו אותך. סליחה שפגעו בך. תסלחי גם את ל"זבי המוח" עלובי הנפש שהרשו לעצמם לפגוע בך כל כך. הם "קטנים עלייך".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. ורד

    מרוב שכולם משתלחים אחד בשני אז מה הפלא השנאה כלפי ביבי באם מוצדקת או לא מעבירה א ת כולם על דעתם הפעם הם "נפלו" על הבחורה הלא נכונה והוכיחו שהמטרה מקדשת את הכול בושה

  2. בת עמי

    סליחה אדוני ראש הממשלה שיש אנשים כפויי טובה במדינתנו שלא רק שלא נותנים לך לעשות את עבודתך, הם רק מעבירים ביקורת ומחפשים את הרע בכל דבר.

  3. עמית הררי

    עם כל הכבוד לזמן שישבת והקדשת לכתיבת המילים הנאורות הללו, היה מוטב אם לא תמשיך לזרוע שנאה.
    לא רוצה לדמיין את יאיר לפיד או גנץ עומדים ומגמגמים בנאום הזה במקומו. יש דברים שאי אפשר לקחת ממנו והוא מנהיג אמיתי! אם אחרי ה 7/10 לא למדת אחווה משמע אתם חלק מהבוגדים שעשו הכל כדי להפיל אותו מהשלטון, רק שלא תיארו שהכל יצא מפרופורציה.

  4. מבחין

    ניסיון פתטי, גם אתה מעורר בחילה בטירוף האנטי ביביסטי ששוטף את ערוצי "הזרם המרכזי" בישראל.

    במצב הנוכחי, מי שחשוף לערוצים האלו כבר לא יכול לראות את בנימין נתניהו כשי שהוא, שלא לדבר על רצח האופי שעושים לאשתו ולבן הגדול שלו.

  5. ביביסט לשעבר

    הנאום של ביבי לא שווה כלום, כי לפני ואחרי הוא מביא את ישראל לכישלון במעשים שלו. הלוואי שהיה לנו מנהיג אילם, שהיה יודע לפגוע בכלל האויבים שלנו לפני שהם פוגעים בנו, וגם אם לא, לפחות היה יודע לנצח מהר ולהחזיר את אלה שנחטפו חיים.
    אבל לא. ביבי שלנו הוא היהודי הכי כושל שנולד אי פעם. הוא פשוט יודע לדבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר