קורס מעשי בתחום הוצאה לפועל. עו"ד לילך סנג'רו (צילום: רמי זרנגר)

עוסקים בתחום הגבייה וההוצאה לפועל? הקורס הזה בשבילכם

עו"ד ומגשרת לילך סנג'רו, העוסקת זה 15 שנים בתחום ההוצאה לפועל וכן בתחום האזרחי- מסחרי, ובעלת התמחות בזכויות חברתיות וכלכליות, תפתח בתחילת ספטמבר בתל אביב קורס בוטיק מעשי בנושא "הוצאה לפועל – צעד אחר צעד". הקורס יעניק למשתתפיו ידע וכלים מעשיים שיסייעו להם בעבודתם מול לקוחותיהם, ובסיומו יוכלו לייצג בשלל סוגיות בהוצאה לפועל

פורסם בתאריך: 9.6.24 15:30

בתחילת ספטמבר, תפתח עו"ד ומגשרת לילך סנג'רו קורס בוטיק מעשי בנושא "הוצאה לפועל – צעד אחר צעד". הקורס מיועד לעורכי דין, לבוגרי מסלול משפטים, לסטודנטים למשפטים, למנהלי מחלקות גבייה ולפקידי הוצאה לפועל. הקורס יתפרש על פני ארבעה מפגשים, ויתקיים בימי חמישי בין השעות 20:00-16:30 בתל אביב. מסיימי הקורס יוכלו לייצג בתיקי הוצאה לפועל ובשיקום כלכלי בהוצאה לפועל.

"תוכנית הקורס נועדה להקנות לעוסקים בתחום ההוצאה לפועל והגבייה ידע מעשי ויישומי בסוגיות שונות ומגוונות בתחום הוצאה לפועל, המושתת על הבנת רזי התחום והפרקטיקה", מסבירה עו"ד לילך סנג'רו. "מדובר בתוכנית המקיפה ביותר הקיימת כיום בתחום ההוצאה לפועל הנותנת כלים יישומיים הלכה למעשה ולא רק את עיקרי החוק".

ייחודה של תוכנית הלימודים של עו"ד סנג'רו על פני תוכניות אחרות היא שיטת הלימוד, המשלבת הן את עיקרי החוק והן את הפעולות שיש לבצע בסוגיות מגוונות ומורכבות בהוצאה לפועל באופן ממוקד, הן בייצוג זוכים והן בייצוג חייבים וחייבי מזונות.

משתתפי הקורס ילמדו כיצד לגשת לכל תיק ותיק, מהו קו החשיבה המנחה וכיצד לפתור דילמות משפטיות. כמו כן, ילמדו המשתתפים את דרך הפעולה הנכונה שיש לנקוט בסוגיות השונות, גם כאשר מדובר בחובות כבדים, והכל במטרה להימנע ככל שניתן מהליכי חדלות פירעון שפוגעים קשות בדירוג האשראי של החייבים ומונעים מהם להשתקם באמת הלכה למעשה.

עו"ד סנג'רו: "באופן הזה, עורך הדין מתווה את האסטרטגיה המשפטית הנכונה, שבה יש לנקוט, על מנת לסייע לחייבים להחזיר שליטה על חייהם ולהתנהל נכון כלכלית ולהימנע ככל שניתן מיצירת חובות חדשים".

עו"ד סנג'רו מדגישה כי משתתפי התוכנית יזכו לתרגל תיקים אמיתיים לאורך הלימודים ויקבלו כלים משפטים פרקטיים לעשות זאת בעצמם.

בסיום הקורס, יידעו המשתלמים כיצד לייצג נכונה משני צעדי המתרס – הן זוכים והן חייבים ולתת מענה מתאים ומקצועי להצלחת התיק. מי שיעמוד בחובות התוכנית יקבל תעודת גמר מטעם משרדה של עו"ד סנג'רו.

עו"ד סנג'רו בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום ההוצאה לפועל ובתחום האזרחי-מסחרי ובעלת ניסיון הן כעו"ד קהילתית במסגרת פועלה בעבר בעמותת "ידיד" והן כעו"ד מסחרית עם ניסיון בייצג גופים גדולים במשק במאות תיקים.

עו"ד סנג'רו היא בעלת תואר ראשון מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים והתמחות בזכויות חברתיות וכלכליות. כמו כן, היא בעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן M.LL עם התמחות בגישור ויישוב סכסוכים ויו"ר משותפת בוועדת הוצל"פ בלשכת עורכי הדין במחוז ירושלים וחברה בוועדת הוצל"פ הארצית של לשכת עורכי הדין בישראל. נוסף על כך, עו"ד סנג'רו מגישה ברדיו מודיעין את התוכנית "סוף חוב, הכול טוב", העוסקת בנושאים כלכליים, משפטיים, הוצאה לפועל ועוד.

כאמור, תוכנית הלימודים שמציעה עו"ד סנג'רו היא מקיפה מאוד וכוללת סילבוס רחב ופרקטי, שבו יקבלו המשתתפים, בין היתר, מידע וכלים בנושאים כגון: כיצד קולטים לקוח חייב או זוכה בהוצאה לפועל; איך מנהלים פגישה; מהו סכום שכר הטרחה שיש לגבות מלקוח, וכיצד מייצגים את הלקוח בהוצאה לפועל בצורה המיטבית. כמו כן ילמדו המשתתפים בקורס כיצד לבצע שטרות והמחאות וכיצד מומלץ לפעול על פי חוק ההוצאה לפועל ופקודת השטרות בעניין הזה.

נושא ייחודי נוסף בקורס הוא ייצוג חייבים בתיקי מזונות תוך ביטול הליכים לרבות מאסר חייבים ופריסת חוב עבר, זאת לאחר שעו"ד סנג'רו שינתה את הלכת "פרעתי" בעניין מזונות. בנוסף יתקיים שיעור בנושא חדלות פירעון ושיקום כלכלי בהוצאה לפועל.

עו"ד סנג'רו :"כעו"ד העוסקת בתחום ההוצאה לפועל שנים רבות עם אינספור שעות בייצוג בבתי משפט ובהוצל"פ, היתרון המובהק שלי הוא שיש לי ניסיון רב בייצוג חייבים בתיקים מורכבים. זאת להבדיל מרוב המרצים בתחום, שעל פי רוב מייצגים את הבנקים. אני מלמדת כיצד לייצג נכונה את שני הצדדים".

יכולה לשתף במקרה שבו טיפלת לאחרונה?

"יש לי לקוח, בחור צעיר, חולה מאוד. היה לו חוב של  5,700 שקלים בגין הלוואה שלקח מחברת האשראי לרכישת רכב. בשל מצבו הבריאותי והמלחמה שמנעו מעסקים רבים להתפרנס, הוא לא יכול היה לשלם שני תשלומים לחברת האשראי וביקש כי יפרסו לו את החוב. במקום זאת, מונה לרכבו כונס נכסים לצורך מכירת הרכב לכיסוי החוב הזעום בזמן שהלקוח העביר עשרות אלפי שקלים עד למועד עיקול הרכב, ולפיכך לא הייתה כל הצדקה לנקוט בפעולה האלימה הזו. בדיון בלשכת ההוצאה לפועל בתל אביב בשבוע שעבר, הצלחתי לבטל את מכירת הרכב דרך כונס הנכסים, והלקוח שלי קיבל אישור למכור את הרכב בעצמו. בכך, חסכנו את שכר הטרחה המופרז של הכונס ואת שאר ההוצאות מסביב. יתרה מכך, חשוב להבין שאם הרכב היה נמכר דרך כונס הנכסים, הוא היה נמכר במחיר נמוך משמעותית מערכו, בתוספת הוצאות כונס וריביות הוצאה לפועל, והלקוח שלי היה נשאר עם חוב של 50 אלף שקלים וקורס כלכלית, ואת המצב הזה מנעתי".


למידע נוסף וקבלת סילבוס מלא ניתן לפנות לעו"ד סנג'רו

כתובת: רחוב הלל 24, ‏ירושלים‏              

טלפון: 054-216-0881

לרישום לקורס >>>  

לאתר של עו"ד לילך סנג'רו-מנור >>>

לפייסבוק >>>

ליוטיוב >>>

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר