קמפיין לעידוד הרכישה מבעלי עסקים במעלה אדומים יוצא לדרך: החברה הכלכלית לפיתוח ומנהלת פארק אדומים לתעשייה ועסקים משיקות בימים אלו קמפיין פרסום חדש, תחת הכותרת 'למה לנסוע רחוק כשיש קרוב ויותר טוב'. מטרת הקמפיין – עידוד תושבי ירושלים רבתי לרכוש מוצרים ולהזמין שירותים מחנויות המפעל והעסקים בפארק אדומים, ובכך ולסייע לבעלי העסקים ליהנות מכוח קנייה גדול במיוחד.
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- מדריך העסקים הגדול של ירושלים
יריית הפתיחה של הקמפיין נשמעה כבר בשבוע שעבר, אז נתלו שלטי חוצות וכן שלטי פרסום על גשרים ברחבי ירושלים, מתוך מטרה להגיע לכמה שיותר תושבים. כפרזנטורים נבחרו תושבי מעלה אדומים בני כל הגילים, שכבר היום נוהגים לבצע את מרבית רכישותיהם בבתי העסק שבפארק.
בשלב השני של הקמפיין יועלו לפייסבוק סרטונים שצולמו בבתי העסק עצמם, ובהם עדויות בגוף ראשון של תושבים מרוצים וממליצים. סרטוני הפייסבוק ישיקו את העמוד הרשמי של הפארק, שיהווה פלטפורמה חדשה ליצירת קשר שוטף עם תושבי הסביבה.
פארק אדומים לתעשייה ועסקים במישור אדומים משתרע על 2,823 דונם, מתוכם 1,667 דונמים המיועדים לתעשייה ומלאכה. נכון להיום פועלים בו כ–330 מפעלים בקשת רחבה של תחומים.
תגובות