קיר שקרס ב"דפו" – זו הסיבה שהובילה לעיכובים שנרשמו בפעילות הרכבת הקלה אתמול, שני, במהלך שעות הבוקר. ל"כל העיר" הגיעו צילומים בלעדיים מזירת קריסת הקיר ב"דפו" – המתחם שממנו יוצאות הרכבות הקלות, שממוקם בצפון העיר, סמוך לפסגת זאב.
אתמול נמסר מסיטיפס כי נרשמים עיכובים בקו, "עקב תקלה באזור יציאת הרכבות", כך נטען. היום, שלישי, נודע ל"כל העיר כי מדובר באירוע רציני של קריסת הקיר שמנע מרכבות לצאת מהמתחם. השירות של הרכבת הקלה חזר לפעול כסדרו לאחר כשלוש שעות.
את הקיר תצטרך לתקן חברת סיטיפס, שכרגע מתפעלת את ה"דפו", למרות שסיטיפס הודיעה כי היא תפסיק להפעיל את הרכבת הקלה בירושלים. כפי שפורסם לפני שלושה חודשים ב"כל העיר" – סיטיפס הודיעה למשרד האוצר כי היא פורשת מהמכרז להפעלת הקו החדש בירושלים (הקו הירוק) ומהמשך הפעלת הקו הקיים – הקו האדום, שפועל בירושלים מאז 2011. הסיבה שבגינה סיטיפס פורשת מהמכרז להפעלת הקו החדש והקו הקיים בירושלים הוא אי כדאיות כלכלית.
מסיטיפס נמסר ל"כל העיר": "אתמול בבוקר קרס קיר פנימי במרכז התחזוקה של הרכבת הקלה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק משמעותי. המקרה גרם לעיכוב קל ביציאתן של רכבות בודדות ולאחר מספר שעות חזרה הרכבת לשירות מלא וסדיר. סיטיפס מטפלת בנושא בליווי אנשי המקצוע ולא נשקף סיכון נוסף".
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"
תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]
- ההחלטה הדרמטית של חברת סיטיפס
- מדוע עיריית ירושלים מוציאה את מתקני המיחזור מהשכונות?
- איך בדיוק יעבור כאן נער בכסא גלגלים?
תגובות