הבוקר, שני, נהגים מדווחים על עומסי תנועה כבדים בכביש בגין לכיוון צומת מחלף קרית משה-שדרות יצחק רבין. שוטרים ופקחים מכוונים את התנועה – בשטח: נהגים עומדים בפקק ומנסים להיכנס אל הצומת לכיוון היציאה מהעיר.
העומסים נרשמים בעקבות סגירתו של העורק הראשי אתמול, ראשון, 14.7.19, בכניסה לעיר. החסימות יהיו עד שנת 2023. הקטע שנסגר לתנועה – בין גשר המיתרים לבין צומת נורדאו, סמוך לבנייני האומה. עבור הנהגים הנכנסים לירושלים – לא מתאפשרת הנסיעה ישר לשדרות שז"ר, אלא רק ימינה לשדרות הרצל. כאמור, באזור כבר נוצר פקק. הסגירה היא במסגרת המגה הפרויקט – עבודות התשתית המסיביות בכניסה לעיר. המהלך משפיע באופן ישיר על גודשי התנועה בכביש בגין.
- תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]
למעשה, החל מאתמול, ועד לסוף שנת 2022-תחילת שנת 2023 נחסמו שדרות שז"ר לתנועת כלי רכב פרטיים. העבודות יימשכו, כאמור, כשלוש שנים. בשלב הראשון: עד ליום חמישי הקרוב, 18.7, תופסק פעילות הרמזורים בצומת הכניסה לעיר והתנועה תוכוון על ידי שוטרים ופקחים. במשטרה הזהירו אתמול מעומסי תנועה כבדים – יש להימנע מהגעה לאזור. ביום שישי, 19.7, יופעלו הרמזורים במתכונת חדשה.
איך בכל זאת יוצאים מהעיר? כביש 443 וכביש 9. יש לציין כי עבור התחבורה הציבורית הנסיעה מתאפשרת כסדרה בשדרות שז"ר, יחד עם זאת משרד התחבורה לא מתכנן להגביר את פעילות קווי האוטובוסים וגם לא את פעילות קו הרכבת ירושלים-נתב"ג.
בעקבות ההחלטה שלא לתגבר קווי תחבורה ציבורית עלתה ביקורת חריפה על המהלך – מנכ"לית 15 דקות שמרית נוטמן מסרה ל"כל העיר" אתמול כי "העבודות, במסגרתן גם מונחות תשתיות קו רכבת קלה בכניסה לירושלים, מבורכות – כמו גם ההחלטה להשאיר נת״צ במקטע החסום. יחד עם זאת מצער שמשרד התחבורה לא מתגבר תחבורה ציבורית לאזור בו ממוקמות התחנה המרכזית, תחנת רכבת קלה ותחנת הרכבת המהירה. כמו כן, מאכזב שעיריית ירושלים איננה קונסת כלל עברייני נת"צים".
סתם אסרחית עם שכל ישר
זה אמיתי??????
סוגרים כניסה של עיר לכמה שנים?????
שיעבדו בלילה בין חצות לילה ל5 בבוקר.
מה זו החלמאות הזו????