פקקים בכביש 1 (צילום: אורן בן-חקון)
פקקים בכביש 1 (צילום: אורן בן-חקון)

כעת, כביש 1: עומסי תנועה כבדים לבאים לירושלים עקב העבודות בסחרוב

במשטרת ירושלים מדווחים כעת על עומסי תנועה כבדים מאוד לנהגים הבאים לירושלים - עקב העבודות המבוצעות באזור שיימשכו עד ליום חמישי, 16.5, בשעות אחר הצהריים

פורסם בתאריך: 13.5.19 08:48

כעת, כביש 1 – עומסי תנועה כבדים נרשמים לנהגים הבאים לירושלים – זאת על רקע העבודות שמבוצעות בצומת גינות סחרוב. מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות.

במשטרת ירושלים מדווחים כי "עקב עבודות בכביש המבוצעות בצומת גינות סחרוב בכניסה לירושלים ישנם עומסי תנועה כבדים לבאים לירושלים. כמו כן, העבודות יימשכו עד ליום חמישי בשעות אחר הצהריים".

במשטרה מדגישים: "אנו ממליצים לנהגים הבאים והיוצאים מירושלים לבחור בדרכים חלופיות – כביש 9 ו- 443. בנוסף מומלץ להשתמש באפליקציית הניווט WAZE המעודכנת כל העת בשינויים ובעומסי התנועה".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כפי שפורסם ב"כל העיר", החל מהלילה (ראשון, 12.5) בשעה 22:00 החלו עבודות בצומת גינות סחרוב – מערכת הרמזורים הושבתה בכניסה לירושלים וביציאה מהעיר. מערכת הרמזורים תושבת עד ליום חמישי הקרוב (16.5) בשעות אחר הצהריים. את התנועה יכווינו פקחים של עיריית ירושלים ושוטרי משטרת התנועה בעיר. במשטרה הזהירו אתמול, ראשון, כי צפויים עומסי תנועה והמליצו לציבור הנהגים לנסוע בדרכים חלופיות – כביש 9 או כביש 443.

מפת הדרכים החלופיות והעבודות בצומת סחרוב

מפת הדרכים החלופיות והעבודות בצומת סחרוב

במסגרת הפרויקט, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", יוקם מחלף חדש בגינות סחרוב שיכלול הפרדה מפלסית ויביא לביטולו של הרמזור שהפך ברבות השנים לגורם משמעותי לפקקים התכופים, וזאת על מנת לאפשר את הזרמת התנועה והקלה משמעותית בעומסי התנועה בכניסה לירושלים.



הפרויקט באורך 3 ק"מ יכלול 2 גשרים, 300 אלף מטר קוב של מילוי וחפירה, 70 אלף טון של אספלט וכן העתקת תשתיות, מערכות שילוט ובקרה, שילוט ופיקוד, פיתוח נופי, תשתיות חדשות ורמזורים. הפרויקט התחבורתי של עיריית ירושלים במימון משרד התחבורה ומשרד האוצר יבוצע ויפוקח על ידי חברת מוריה לפיתוח ירושלים. על מנת לאפשר את ביצוע הפרויקט נדרש היה לפנות כ-18 מבנים מהמורדות הדרומיים של ליפתא (מצפון לכביש). התהליך, כזכור, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם הדיירים תושבי הליפתא, שקיבלו פיצוי כספי.

בחברת מוריה ציינו כי מדובר בפרויקט מורכב מבחינה הנדסית שכן היה צורך לייצר קירות גבוהים על שפת המצוק מעל עמק הארזים כדי להרחיב את הנתיבים בקטע הכביש.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר