**עדכון: 12:20: בוטלו עבודות התשתית שתוכננו להיערך בקו ירושלים-נתב"ג.
מרכבת ישראל נמסר: "בוטלו עבודות התשתית שתוכננו להתחיל הערב בשעה 22:00 בעקבותן תוכננו להסגר תחנות מודיעין וירושלים יצחק נבון. תנועת הרכבות מ/אל תחנות אלה תפעל כסדרה".
העבודות היו אמורות להתחיל הלילה, רביעי, 13.3.19, בשעה 22:00. תנועת קו הרכבת ירושלים-נתב"ג היתה מתוכננת להיפסק עד למוצ"ש. ברכבת ציינו כי עבור נוסעי הרכבת היו אמורים להיות מופעלים אוטובוסים – מערך היסעים, שייצא כל שעה, סמוך לתחנת נבון ועד לתחנת נמל התעופה בן גוריון.
מרכבת ישראל נמסר כי מדובר בעבודות "כחלק מתוכנית התחזוקה השנתית, יבוצעו עבודות תשתית לתחזוק, שדרוג והחלפת רכיבי מסילה באיזור נמל התעופה בן גוריון".
- הגיע הזמן ששר התחבורה ישראל כץ ייקח אחריות ויתפטר
- כבר התחלנו לדאוג: שגרת התקלות בקו ירושלים-נתב"ג חזרה – הופסקה תנועת הרכבות
- בזמן שקו ירושלים-נתב"ג תקוע, מסביב הכל פורח: הצצה ממעוף הציפור על תוואי הרכבת המהירה
כפי שפורסם, ביומיים האחרונים נרשמים בקווי הרכבת ברחבי הארץ שיבושים והשבתות על רקע העיצומים של ועד הרכבת. כ-80 רכבות בוטלו במסגרת העיצומים, רובן באזור מרכז הארץ.
כידוע, קו ירושלים-נתב"ג, סובל ממילא מאז תחילת הפעלתו משורה של תקלות חוזרות ונשנות, כשראוי להדגיש שהרכבת בכלל לא פועלת בצורה מלאה ואינה מגיעה עדיין לתל אביב, זאת למרות מספר דחיות ולמרות הבטחות של שר התחבורה ישראל כץ שהיא תפעל בצורה מלאה עד לסוכות 2018, מה שכאמור לא בדיוק קרה. אחת התקלות החמורות היתה כאשר 150 נוסעים נתקעו בתוך מנהרה על התוואי. רק לפני שלושה שבועות תנועת הרכבות בקו המהיר ירושלים-נתב"ג הופסקה, בעקבות תקלה באחד מהקטרים החשמליים, לאחר שרכיב התפרק.
יוסי
שנתית??? הרכבת בקושי עובדת חצי שנה , איך שנתית?