שוב חסימות ושיבושים בכניסה לעיר: מחר, ראשון בבוקר, יחלו עבודות תשתית חריגות בכניסה לירושלים – זאת במסגרת סלילת נתיב תחבורה ציבורית (נת"צ) בין הרחובות ויצמן וירמיהו. במסגרת העבודות תופסק פעילות מערך הרמזורים למשך שישה ימים. ראשי הפרויקט ממליצים להגיע בדרכים חלופיות.
- ניצב יורם הלוי תוקף את המשטרה
- בזמן שקו ירושלים-נתב"ג תקוע, מסביב הכל פורח
- אלפי דירות, אלפי התנגדויות: התוכנית לבניית שכונה חדשה בכוננות בלימה
"במסגרת עבודות תשתית להשלמת נתיב ייעודי לתחבורה ציבורית בין הרחובות ויצמן וירמיהו בכניסה לירושלים, תופסק פעילות הרמזורים והתנועה תוכוון על ידי שוטרים ופקחים", כך נמסר מראשי הפרויקט בכניסה לעיר. "מומלץ להגיע בדרכים חלופיות".
העבודות יחלו החל מיום ראשון, 10.2.19, למשך שישה ימים – יבוצעו עבודות תשתית משמעותיות לאורך כל שעות היממה להשלמת נתיב ייעודי לתחבורה ציבורית בין הרחובות ויצמן-ירמיהו, שישפיעו על הסדרי התנועה בכניסה לירושלים. "לאור זאת, צפויים עומסי תנועה, ולכן מומלץ להגיע לאזור בדרכים חלופיות. בסיום העבודות ייפתח נתיב תחבורה ציבורית חדש מצומת גבעת שאול עד רחוב הצבי – תחנה מרכזית", נמסר מהחברות שמנהלות את הפרויקט – "עדן" ו"מוריה".
למגיעים ברכב פרטי מומלץ להיכנס לעיר דרך כביש 443 או כביש 1 דרך מנהרת הארזים, ולצאת ממנה דרך כביש בגין לכיוון מנהרת הארזים או דרך כביש 443, אך מומלץ כל העת להתעדכן באפליקציית waze. יש לציין כי במהלך עבודות התשתית, התחבורה הציבורית תפעל כסדרה ומומלץ להשתמש ברכבת, וברכבת הקלה. עם השלמת העבודות ייפתח לתנועה נתיב ייעודי לתחבורה הציבורית שישפר את מערך התחבורה הציבורית בכניסה לעיר. עבודות על פרויקט זה מנוהלות על ידי חברת "עדן" ועבודות התשתית מבוצעות על ידי חברת "מוריה" ותכנית אב לתחבורה.
כידוע, בין השאר בכניסה לעיר נבנה פרויקט הנדל"ן הגדול, שבהקמתו מושקעים 1.4 מיליארד שקלים, ויכלול רבי קומות. הפרויקט יתפרש על פני שטח של כ־300 דונם וצפוי להוסיף עוד כ־65,000 אלף מקומות עבודה חדשים. הרובע החדש יכלול מרכזי עסקים, תיירות, מלונאות, פנאי ותרבות, רכבת מהירה, שתי רכבות קלות, נתיבי תחבורה ציבורית ופרטית ושטח ציבורי רחב להולכי רגל.
תגובות