בעקבות הגידול בהזמנות חבילות מחו"ל – דואר ישראל פתחה בירושלים ארבעה מרכזי מסירה נוספים לאיסוף דברי דואר רשומים וחבילות.
בשנים האחרונות צמחה ברחבי הארץ, וגם בירושלים, תרבות הקניות המקוונות, כאשר רק בשנה שעברה הוזמנו בעיר 966,538 חבילות. האתרים החביבים על הישראלים הם עלי אקספרס, איביי, נקסט, אסוס ואמזון – הרוכשים מעדיפים לקנות בעיקר ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים, מוצרי סלולר, ויטמנים וקוסמטיקה.
בדואר מציינים כי בירושלים פועלות 76 יחידות למסירת דואר, מתוכן 47 סניפים וסוכנויות דואר, חלקן פועלות שלוש פעמים בשבוע ברציפות מהשעה 8:00 עד השעה 20:00 וכן 29 מרכזי מסירה.
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- איך נבלם מהלך החרדים לסגירת מתחם התחנה בירושלים?
אהוד שירוני, מנהל מרחב ירושלים בדואר ישראל, מסר: "לאור הגידול בהזמנת חבילות מחו"ל מירושלים, פתח דואר ישראל ארבעה מרכזי מסירה נוספים בעיר, שיאפשרו ללקוחות לאסוף דברי דואר רשומים וחבילות, בנוחות ובפשטות. ירושלים מדורגת במקום ה-21 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל, ביחס לגודל האוכלוסיה. חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות".
מרכז המסירה החדשים הם:
מרכז המסירה "PRINTX" הממוקם ברחוב אבן בטוטה 12 מזרח ירושלים, פועל בימים א'-ו' בין השעות 10:00-18:00 ובימי שבת בין השעות 9:00-13:00.
מרכז המסירה "לייב פון", הממוקם ברחוב כיסופים 801 מרכז מסחרי רמות א' פועל בימים א'-ה' בין השעות 11:00-19:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.
מרכז המסירה "מינימרקט שחר", הממוקם ברחוב שלום יהודה בתלפיות 30, פועל בימים א'-ו' בין השעות 10:00-18:00 ובימי שבת בין השעות 9:30-13:30.
מרכז המסירה "סופר פלוס" הממוקם במבוא הקינמון 4, גילה, פועל בימים א'-ה' בין השעות 12:00-20:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00-12:00.
יצויין כי שירות זימון תורים באמצעות האפליקציה או במוקד 171, מאפשר הזמנה של תור ביום ובשעה הרצויה ללקוחות במאות סניפי הדואר.
בדואר ישראל ממליצים לציין מיקוד עדכני בן 7 ספרות בעת ההזמנה לצורך איתור מדויק של הכתובת וכן מספר נייד, על מנת שניתן יהיה לשלוח מסרון בעת הגעת החבילה ליחידת המסירה.
משה זוכמיר
6.12.18 אין חלוקה של דברי דאר במבוא הקינמון 1 גילה.לטענת אחד העובדים במקום ההתקשרות מול הדאר פסקה!.