זירת הפיגוע בעיר העתיקה 18.3.18 (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הפיגוע בעיר העתיקה 18.3.18 (צילום: דוברות המשטרה)

וידאו – פיגוע הדקירה בעיר העתיקה: הנרצח – עדיאל קולמן, בן 32, אב לארבעה

שוטר שהיה בקרבת מקום הפיגוע, ברחוב הגיא, ירה במחבל; אחרי מאמצי החייאה נקבע אמש מותו של עדיאל קולמן, בן 32, מכוכב השחר

פורסם בתאריך: 18.3.18 17:04

הלילה, ראשון, מת הצעיר מפצעיו – עדיאל קולמן, בן 32, מכוכב השחר, אב לארבעה שנרצח בפיגוע הדקירה אתמול בעיר העתיקה. משערי צדק נמסר כי "בצער רב הננו להודיע כי פצוע הדקירה נפטר מפציעתו למרות מאמצי החייאה ופעולות מצילות חיים. שערי צדק משתתף הצער המשפחה".

במשטרה מספרים כי "מחבל שדקר גבר באמצעות סכין ברחוב הגיא בעיר העתיקה, ופצע אותו. שוטר שהיה בקרבת מקום, ניטרל את המחבל. הפצוע טופל על ידי מד"א ופונה לבית החולים במצב קשה".

השוטרים הוזעקו לרחוב הגיא סמוך לשעה 16:47. "מפגע שהחזיק בידו סכין, הלך אחרי גבר, החל לדקור אותו ופצע אותו באורח קשה", נמסר מהמשטרה, "שוטרי משטרת ישראל שהיו בקרבת מקום והגיבו בנחישות למתרחש, צמצמו טווח לעבר המפגע (תושב שטחים) וניטרלו אותו. הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה. הסכין ששימשה את המפגע נתפסה בזירה. כמו כן, הוצא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה".

בעקבות הפיגוע כוחות גדולים של משטרה מתפרסים ברחבי העיר העתיקה.


זירת הפיגוע

 


 

הסכין של המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

הסכין של המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

הצעיר נפצע בפלג גופו העליון ופונה, כאמור, במצב קשה מאוד לבית החולים שערי צדק. באיחוד הצלה – מחוז ירושלים מציינים כי "מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים הוזעקו לאירוע בעיר העתיקה בירושלים. רופא מתנדב באיחוד הצלה סייע להעניק טיפול רפואי ראשוני לפצוע קשה מדקירה בפלג גופו העליון ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לבית החולים".

ד"ר ישי בן אורי זילביגר, רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "תוך כדי פינוי הפצוע על רכב השטח של מד"א – צוות הרובע היהודי לעבר ניידת טיפול נמרץ סייעתי להעניק טיפול רפואי ראשוני לפצוע מדקירה בפלג גופו העליון ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק".

הפיגוע היום, ראשון, התרחש כשבועיים לפני ערב חג פסח, ברחוב הגיא – אזור שידע לא מעט פיגועים בעבר. לפני שנתיים נרצחו ברחוב הרב נחמיה לביא ואהרון בניטה ז"ל.

ח"כ רחל עזריה, חברה בוועדת חוץ וביטחון, ולשעבר סגנית ראש העיר ירושלים, מסרה: "אני מאחלת החלמה מהירה לפצוע שנדקר היום בעיר העתיקה. רחוב הגיא ידוע בפיגועים חוזרים ונשנים בו, כוחות הביטחון פרוסים בו באופן קבוע. אני מחזקת את ידם ומקווה שהנוכחות המוגברת שלהם לקראת החגים תמנע אירועים נוספים באזור".

 

ראש העיר ניר ברקת מסר לאחר פיגוע הדקירה: "כולנו מאחלים רפואה שלמה ומתפללים להחלמתו המהירה של הפצוע ומודים לשוטר שהגיב במהירות הנדרשת, חיסל את המחבל ומנע פגיעה נוספת. אויבי ישראל מנסים כל העת לפגוע בחיילים, שוטרים, מאבטחים ואזרחים, וזאת בשל ההסתה הקשה אליה הם נחשפים בהובלת הרשות הפלשתינית. התשובה היחידה לכך היא מאבק נחוש ובלתי מתפשר בטרור ובמסיתים לטרור ובמקביל המשך פיתוחה ובנייתה של ירושלים המאוחדת. אני מבקש מכל מהאזרחים להמשיך בשגרת החיים, לגלות ערנות ולעדכן את כוחות הביטחון במידת הצורך כדי לסכל ניסיונות פיגועים נוספים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר