חניון הפל קל ברחוב דוד ניב, שהיה פתוח לכלי רכב פרטיים בלבד, נסגר היום על ידי עובדי העירייה. החניון, שרצפתו עשויה מפל-קל – שיטת בנייה זולה, שהתבררה כמסוכנת לאחר אסון קריסת הרצפה באולמי ורסאי ב-24 במאי 2001, שבו נהרגו 23 בני אדם ו-380 נפצעו, נסגר היום באמצעות בטונדות.
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- מדריך העסקים הגדול של ירושלים
החניון היה פתוח 20 שנה עם שלט אזהרה של מחלקת מבנים מסוכנים בעיריית ירושלים, שעליו נכתב: "רצפת החנייה פל-קל. הכניסה לרכב פרטי בלבד, עומס מקסימלי 250 ק"ג/מ"ר". אל החניון לא הורשו להיכנס משאיות וכלי רכב כבדים אחרים. בעירייה מספרים כי במקום החניון שנסגר סומנו לדיירים מקומות חניה עם תו איזורי, וזאת לאור מצוקת החניה באזור.
סגנית ראש העיר יעל ענתבי (פז) מוסרת הבוקר ל"כל העיר" כי "סגירת החניון היתה בלתי נמנעת עקב ממצאי הבדיקה השגרתית שערך מהנדס מטעם העירייה. יחד עם זאת, סגירת החניון העליון תערים קשיים נוספים על החניה ברחוב דוד ניב, הסובל ממצוקת חניה קשה, שסגירת החניון תחמיר אותה. הדבר הנכון לתושבי הבניין הרלוונטי לעשות זה ראשית כל להביא מהנדס שייתן להם תוכנית עבודה ראויה עם תמחור. ייעצתי לתושבים לדבר בהקדם עם הקבלן המבצע, שייתכן ויעדיף לבצע את עבודות החיזוק בעצמו".
- אחרי 60 שנה בריכת ירושלים נסגרת
- האם קיים פתרון למצוקת החניה בירושלים?
- נוה יעקב: אושרה הארכת קו הרכבת הקלה בחצי ק"מ
תגובות