זירת התאונה ברמות (צילום: רץ ברשת)
זירת התאונה ברמות (צילום: רץ ברשת)

הטרגדיה הערב ברמות: הולך רגל נדרס למוות

בשעה 22:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע באורח אנוש בצומת רקנאטי-גולדה בשכונת רמות. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 26.10.24 23:06

טרגדיה הערב (מוצ""ש) בשכונת רמות: הולך רגל כבן 40 נדרס למוות בצומת הרחובות אברהם רקנאטי גולדה מאירגולדה מאיר.

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 22:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב ברח' אברהם רקנאטי בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים, עם חבלת ראש וקובעים את מותו".

חובשי מד"א אלי ריימונד, ישי רובן ואלי אייזנבך, סיפרו: "ראינו את הגבר שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש משמעותית. ביצענו בדיקות רפואיות ומהר גילינו כי הוא ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות אך לצערנו פציעותיו היו קריטיות ולצערנו הרב נאלצנו לקבוע את מותו".

 

 

ממשטרת ירושלים נמסר: "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר בשכונת רמות בירושלים, במהלכה נפגע הולך רגל מרכב פרטי.

"כתוצאה מהתאונה, נפגע הולך הרגל באורח אנוש, ובהמשך נקבע מותו על ידי גורמי רפואה. כוחות משטרה נמצאים במקום התאונה ובוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבותיה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר