במדים ובתקופת התיכון - טל דרור ז"ל (צילומים: אלבום משפחתי)
במדים ובתקופת התיכון - טל דרור ז"ל (צילומים: אלבום משפחתי)

"אהב ג'יו ג'יטסו, כדורסל ושחמט": הלב נשבר, שוב – רב"ט טל דרור מהולילנד נפל בלחימה בצפון

טל ז"ל, מש"ק תקשוב בגדוד 13 של חטיבת גולני, נפל בלילה שבין שלישי לרביעי, מפגיעת כטב"ם ששוגר מעיראק בצפון הגולן. הוא בוגר תוכן בויאר וקודם לכן למד בבית הספר מנשה אלישר ברמת שרת. הלווייתו תתקיים ביום ראשון בהר הרצל

פורסם בתאריך: 4.10.24 20:12

כמעט בלי לשים לב, ישראל סופרת ביממה מדממת וקטלנית אחת 10 חללים. היה זה הלילה שבין שלישי לרביעי, בשורת תקריות קשות התקבלו הבשורות הקשות מכל. והיום, שישי, ערב שבת – דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של שני חללים נוספים אשר נפלו בלחימה בגולן – באירוע של פגיעת אשר שוגר מעיראק:

– רב"ט טל דרור, בן 19, מירושלים, מש"ק תקשוב בגדוד 13, חטיבת גולני.
– סמל דניאל אביב חיים סופר, בן 19, מאשקלון, חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים בגדוד 13, חטיבת גולני.

טל ז"ל, תושב שכונת הולילנד שם התגורר עם הוריו – אורית ורמי – ושני אחיו הצעירים – מאיה ורואי – היה בוגר תיכון בויאר, אליו הצטרף בכיתה י'. עוד קודם לכן הוא למד בבית הספר מנשה אלישר ברמת שרת. הלווייתו תתקיים ביום ראשון הקרוב, 6.10, בהר הרצל. המשפחה תשב שבעה בביתם ברחוב פררה 12 בשכונת הולילנד.

בבויאר מספרים על ילד חברותי, חובב ספורט, בעיקר כדורסל, שהיה עוגן עבור חבריו. "המשפט האהוב עליו היה 'תשאף לירח, גם אם לא תצליח תנחת בית הכוכבים', משתפים מחנכיו יוסף ישעיה וגילי שלומית כץ משפט שמתאר אותו היטב.

 

 

"טל היה חכם וחריף, תאב ידע וסקרן", מוסיפים המחנכים יוסף וגילי. "אהב מאוד את המקצועות הריאליים והצטיין בלימודיו. היה מוקד חברתי ועוגן לקבוצת החברים הנאמנה שטיפח במשך שנים כה רבות. טל ידע להביע את דעותיו בצורה רהוטה ולעמוד עליהן. אהב ג'יו ג'יטסו ברזילאי, כדורסל ושחמט. טל גדל והתחנך בירושלים והצטרף לבויאר בכיתה י׳, ומיד בלט כתלמיד סקרן ושואל".

עוד מספרים מבויאר כי לפני הגיוס טל בחר להקדיש את זמנו לפעילות במכינה חצי שנתית כדי ללמוד, להתפתח ולתרום לחברה. בשל המלחמה, הוא התגייס לצבא בחודש מרץ האחרון.

מבית הספר מנשה אלישר שיתפו פוסט שבו נכתב: "חיוך, חוכמה ושימחת החיים איפיינו אותו. תמיד היה מוקף חברים וחברות. למד טקוואנדו ואהב ספורט. קהילת אלישר כולה אבלה עם המשפחה ביום קשה זה. הראש מסרב להאמין והלב כואב. משתתפים בצער המשפחה וכואבים איתם. נזכור אותו תמיד".

באירוע שבו נפלו טל ודניאל ז"ל נפצעו חייל ונגד מילואים בגדוד 13, חטיבת גולני, באורח קשה. חייל נוסף נפצע באורח בינוני ו-21 חיילים נוספים באורח קל.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר