אתר פיקוד העורף
פיקוד העורף

בשל התמרון הקרקעי בלבנון: החמרה בהנחיות פיקוד העורף בירושלים

בשל המצב הביטחוני ומטחי הטילים בשעות האחרונות, פיקוד העורף מעדכן על החמרה בהנחיות ההתגוננות, כולל הגבלת פעילויות חינוכיות והתקהלויות בירושלים והסביבה. הקרן למורשת הכותל כבר ביקשה החרגה לאור אירוע הסליחות המתוכנן הלילה. תוקף ההנחיות - עד מוצ"ש

פורסם בתאריך: 1.10.24 14:45

מגבלות על פעילויות והגבלה על התקהלות בשטחים פתוחים – פיקוד העורף עדכן לפני שעה קלה את מדיניות ההתגוננות בעורף, כולל בירושלים.
על פי ההנחיות החדשות – תאסר התקהלות של עד 30 בני אדם בשטחים פתוחים ועד 300 איש במבנה סגור.

הנחיה זו מעמידה הובילה לדחייה נוספת של משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה הערב באצטדיון טדי, משחק שנדחה והעובר בסוף השבוע מחיפה לירושלים בשל שינוי ההנחיות אז בצפון הארץ.

אירוע נוסף שקיומו מוטל בספק – מעמד הסליחות המרכזי והתרת נדרים לראש השנה, שצפוי להתקיים החל מחצות הלילה בכותל המערבי.
ההנחיות החדשות יהיו תקפות עד למוצאי שבת בשעה 20:00. יצוין כי פרט לירושלים, ההחמרה תקפה גם לאזורי דן, ירקון, כרמל, ואדי ערה, מנשה, שומרון, שרון, השפלה ושפלת יהודה.

 

 

 

על פי פיקוד העורף, ניתן יהיה לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן התגוננות – דבר שאינו רלוונטי לימים הקרובים, בשל יציאת מוסדות החינוך לחופשת ראש השנה.

כמו כן, תתאפשר התקהלות של עד 30 בני אדם בשטחים פתוחים ועד 300 במבנה. חופים ייסגרו. ניתן יהיה לעבוד במבנה או במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר