תיעוד עבירת נהיגה בקלות ראש בשל סיכון ממשי לשלום ילדים
תיעוד עבירת נהיגה בקלות ראש בשל סיכון ממשי לשלום ילדים

שם פס על החוק: נהג ללא רישיון תוך שילדיו מוציאים את גופם מחוץ לגג הרכב

במסגרת מבצע אכיפה מוגבר, בשל השנה הקשה בכבישים ומספר ההרוגים הגבוה בתאונות דרכים, קיימה משטרת ירושלים פעילות ממוקדת במזרח העיר, במהלכה עוכבו לחקירה 8 נהגים בגין עבירות חמורות ובנוסף נהג אחד נעצר, נחקר ונכלא

פורסם בתאריך: 1.10.24 14:14

מצפצפים על החוק – בריבוע: שוטרי מחוז ירושלים עיכבו לחקירה נהג רכב אשר נתפס כשהוא נוסע וילדיו מוציאים את פלג גופם מחלון גג הרכב, תוך שהוא מסכן את שלומם. כשעוכב הנהג – התברר לשוטרים כי הוא נוהג ללא רישיון.

תפיסת הנהג העבריין התבצעה בזמן פעילות ממוקדת של משטרת ירושלים במזרח העיר, זאת במסגרת מבצע תנועה ארצי עליו הנחה מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי להגברת האכיפה בעבירות תנועה חמורות שמסכנות חיים, בשל השנה הקשה בכבישים ומספר ההרוגים הגבוה בתאונות דרכים.



במהלך הפעילות, נתפסו ועוכבו לחקירה 8 נהגים בגין עבירות חמורות ונעצר נהג אחד נוסף שבסיום חקירתו, נכלא.

"באחד המקרים", נמסר מהמשטרה, "בתאריך 29.9 בשעות הערב נעצר רכב על ידי צוות יחידת השיטור העירוני במחוז ירושלים. לבקשת שוטר היחידה, הזדהה הנהג במספר תעודת זהות אך באימות מול תמונתו במסוף, התעורר חשד צוות השיטור העירוני כי אותו נהג מזדהה בשמו של אחר. כשהדבר הוטח בפניו, התנצל ומסר את פרטיו הנכונים מהם עלה כי מדובר בתושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו שהנו פסול לנהיגה על ידי בימ"ש תעבורה".

 

 

בחקירה עלה כי זו הפעם ה-3 שבה נתפס החשוד כשהוא נוהג בזמן פסילה שהושתה כלפיו על ידי בית המשפט, הפעם ה-8 בה נתפס נוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה מימיו, ופעם שלישית בה מנסה להתחזות לאחר, ללא הצלחה. "בשל חומרת מעשיו אלו", מוסיפים במשטרה, "כבר אמש הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים את כתב האישום נגדו בבית המשפט לתעבורה בגין עבירות של- נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון נהיגה מעולם, נהיגה ברכב ללא ביטוח, התחזות לאדם אחר במטרה להונות, הפרת הוראה חוקית, ועבירות נוספות. בסיומו של דיון זה שהתקיים, הורה בימ"ש על מעצרו עד להחלטה אחרת ודיון נוסף בעניינו צפוי בתאריך 8.10".

פרט לנהג זה, נתפסו 3 נהגים נוספים שזאת להם פעם ראשונה שבה נתפסים נוהגים בפסילה ו-3 נוספים, שלא הוציאו רישיון נהיגה מימיהם. בנוסף, במהלך פעילות ממוקדת ובלתי מתפשרת זאת, אותר נהג שבבדיקתו נמצא כי רישיון נהיגתו פקע לפני 14 שנים. גם כנגד נהג זה נפתח הליך דין תעבורתי מזורז וכבר בקרוב צפוי נגדו ונגד נוספים, כתבי אישום שיוגשו על ידי יחידת תביעות תעבורה ירושלים.

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, מציין כי "שוטרי מחוז ירושלים ויחידת התנועה בפרט, ימשיכו כל העת במשימת הצלת חיים תוך פעילות נחושה ובלתי מתפשרת בעבירות התעבורה והבריונות בכביש במטרה למנוע תאונות דרכים ולשמור על ביטחון הציבור. לאורך כל ימות השנה ובמהלך השבועות האחרונים בפרט, מתמקדת פעילות סמויה וגלויה כנגד אותם נהגים רצדוויסטים שבמעשיהם מסכנים את ציבור משתמשי הדרך ויושבי כלי רכבם".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר