הדשא ההרוס באצטדיון טדי, אחד הרכבים שנפרצו במהלך ההופעה (צילומים: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק, דוברות המשטרה)
הדשא ההרוס באצטדיון טדי, אחד הרכבים שנפרצו במהלך ההופעה (צילומים: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק, דוברות המשטרה)

לא רק הדשא נהרס: נחשף עוד נזק שנגרם במהלך המופע המדובר בטדי

במהלך ההופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי בחודש שעבר, כך התברר היום, ניזוקו ונפרצו מספר כלי רכב ונגנב מהם רכוש רב - כסף מזומן, טלפונים ניידים ובשמים, כל זאת לאחר שנופצו חלונות הרכבים. ואיך פוענחה הפרשה?

פורסם בתאריך: 17.9.24 17:25

ההופעה של עדן בן זקן באצטדיון טדי בחודש שעבר היתה אולי מלהיבה, אבל עם הזמן מתברר שבמהלכה נגרם לא מעט נזק. על הדשא בטדי, שניזוק בעקבות ההופעה וגם לבית"ר ירושלים להפסיד משחק ביתי, כבר נשפכו אלפי מילים – אך היום, שלישי, מתברר שגם צופים במופע של הכוכבת חזרו הביתה מתוסכלים – לא בגלל איכות ההופעה, אלא בשל פריצה לרכבם במהלך המופע.

לאחר המופע, בסביבות השעה 23:15, התקבלו מספר דיווחים במוקד 100 של משטרת ירושלים בשל פריצה לכלי רכב במתחם אצטדיון טדי. במשטרה מציינים כי "שוטרי תחנת מוריה ממחוז ירושלים שהגיעו למקום, פגשו במספר בעליהם של כלי רכב שגילו בסוף הבילוי המוסיקלי, כי רכבם נפרץ ומתוכו נגנב רכושם שכלל בין היתר, כסף מזומן, בשמים וטלפונים ניידים, זאת תוך שנגרם נזק לרכב לאחר שנופצו חלונות על ידי אותו חשוד".

 

 

במסגרת חקירת המשטרה שהחלה, נאספו ממצאים שונים שהועברו לבדיקת הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים ונעשו מאמצים לאיתור החשוד העומד מאחורי המעשה. לאחרונה נודעה זהותו של החשוד והתברר כי מדובר בצעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב שכונת בית צפאפה הסמוכה לאצטדיון.

לאחר ניסיונות לאתרו במקום מגוריו, הגיע החשוד אמש אל תחנת המשטרה ונעצר לחקירה שבסיומה נכלא. חקירת מעורבותו במעשים נמשכת, תוך בימ"ש הורה על תנאים מגבילים הכוללים מעצר בית וערבויות.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר