נפגעת עבירות מין, תקיפה, אלימות מינית (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

מחריד: פגע מינית ואנס את אחיותיו, כשהקטנה רק בת 6

בשבועות האחרונים חקרו במרחב דוד דיווח על צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב העיר העתיקה, שביצע כנגד אחיותיו הקטינות - כולן מתחת לגיל 14 - עבירות מין חמורות. מהחקירה עלתה תמונה קשה של פגיעה מינית מתמשכת - במספר הזדמנויות ולאורך שנים

פורסם בתאריך: 15.9.24 10:23

דיווח על עבירות מין חמורות בתוך המשפחה, הוביל לפתיחת חקירה סמויה שביצעו חוקרי מרחב דוד במשטרת ירושלים. החשוד – תושב העיר העתיקה בשנות ה-20 לחייו, אשר על פי הדיווח שהתקבל במשטרה ביצע, כך על פי החשד, עבירות מין כלפי אחיותיו הקטינות במהלך שנים.

במהלך פעולות החקירה, שהיתה בתחילתה סמויה ועוד בטרם מעצרו של החשוד, נאספו על ידי החוקרים, עדויות המחזקות את החשדות כלפיו בגין עבירות של אינוס, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 ואונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה.

מהחקירה עלתה תמונה קשה, לפיה החשוד פגע מינית באחיותיו במספר הזדמנויות במהלך השנים. כלפי אחת מהן, המעשים נעשו בהיותה כבת 6 שנים בלבד, וכלפי כל אחת מהן מדובר במספר רב של מקרים שהתרחשו לאורך זמן.

 

 

 

לאחר שנאספו עדויות וראיות, לפני כשבועיים עצרו שוטרי מרחב דוד את החשוד, הוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. לאחר שהושלמה מלאכת החקירה במשטרה, וגובשה תשתית ראייתית כלפיו, בימים האחרונים הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קצין החקירות של מרחב דוד, פקד אליישיב גהלי, סיפר: "מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, נחשפנו למסכת עבירות מין חמורות ומתמשכות של החשוד בשתי אחיותיו, מעשים שהתרחשו לא מעט שנים. ביצענו את פעולות החקירה ברגישות המתבקשת ואספנו ראיות ועדויות שחיזקו את חומרת החשדות נגדו לעבירות מין, שבהן גם מעשי אונס. חקרנו כל שביכולתנו בכדי למצות את הדין עם החשוד שביצע את המעשים המזעזעים הללו ובימים אלה צפוי נגדו כתב אישום".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. רינה לוי

    לצערי, בית המְשפט לא שופט בצדק ולא נותן עונשים כבדים כמו במקרה זה ומקרים קשים יותר של דריסה למוות.
    לאחר כמה שנים, מורידים שליש ולאחר מכן מורידים על התנהגות טובה ואז משתחררים מהכלא ולא מרצים את מלוא השנים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר