אלימות בתוך המשפחה (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

התקיפה המינית בצפון ירושלים: ארב, תקף מאחור וביצע עבירות מין

שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש, שלישי, חשוד, בן 22 ממזרח ירושלים, שתקף וביצע עבירות מין בעוברת אורח שהלכה לתומה בשכונה בצפון העיר ירושלים

פורסם בתאריך: 11.9.24 10:37

מקרה מזעזע של תקיפה מינית התרחש בשבוע שעבר בשכונה בצפון ירושלים. על פי הידוע, צעיר בן 22, תושב מזרח ירושלים, ארב ברחוב לקורבן, וברגע הנכון – תקף אותה מאוחר, סתם את פיה בידיו וביצע את זממו.

במשטרת ירושלים מציינים כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשוד שביצע עבירות מין בעוברת אורח שעשתה דרכה לתומה בשכונה בצפון העיר. מיד עם היוודע המקרה, הגיעו שוטרי תחנת שלם ממחוז ירושלים אל המקום וערכו סריקות אחר החשוד ובמקביל, נפתחה חקירה".

מחקירת המקרה עלה כי החשוד, ארב לעוברת האורח בעת שהלכה לתומה בשכונה, תקף אותה מאחור, הניח את ידו על פיה וביצע בה עבירות מין. האישה פרצה בשל כך בצעקות לעזרה ולמרבה המזל, עובר אורח שנכח בסמוך הבריח את החשוד שנמלט.

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת שלם להתחקות אחר זהות החשוד והוא אותר אמש ונעצר על ידי השוטרים. לאחר חקירתו הוא נכלא למשך הלילה, ובמהלך הבוקר צפוי בית המשפט להאריך את מעצרו, כשבמשטרה מבקשים לבדוק האם מדובר בעבריין מין סדרתי או באירוע בודד.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. יובב

    שוודי
    מסכן אין לו אישה אז אונסים מעניין עם יהיה בכלא רק כמה ימים או שיהיה שופט שופטת שיתנו לו לפחות מינימום 10 שנים מאחורי סורג ובריח בדרך כלל אלו לא יושבים בכלא יותר משנה

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר