צבי דקל, איילה יחזקאלי, ציון סמולר (צילומים: פרטי)
צבי דקל, איילה יחזקאלי, ציון סמולר (צילומים: פרטי)

אגף תחבורה ופיתוח תשתיות, אגף מחשוב ואגף סייבר – המנהלים החדשים בעירייה

עיריית ירושלים מאיישת שורה של תפקידים משמעותיים: מנהל אגף תחבורה ופיתוח תשתיות - צבי דקל, מנהלת אגף מחשוב מערכות מידע - איילה יחזקאלי ומנהל אגף הסייבר - ציון סמולר

פורסם בתאריך: 3.9.24 14:58

גל העזיבות שפוקד את עיריית ירושלים, מביא עימו גם מינויים של אנשים חדשים לתפקידי ניהול בכירים. רק בשבוע שעבר מונה, כפי שפורסם ב"כל העיר", ראש מנח"י חדש – אריק וירצבורגר – וכעת מבשרים בכיכר ספרא על עוד מינויים בכירים – של מנהלי אגפים במקום אלו שעזבו בחודשים האחרונים. בקרוב – צפויים עוד עזיבות ובעקבותיהם עוד מינויים – אבל בינתיים, קבלו את מנהלי האגפים החדשים, למעט מנהל האגף לקידום עסקים – שעל הביקורת על מינוי תוכלו לקרוא כאן.

למנהל אגף תחבורה ופיתוח תשתיות (תושי"ה) נבחר צבי דקל – מהנדס אזרחי שמסיים את תפקידו כסגן מנהל אגף בחברת נתיבי ישראל. דקל, קצין הנדסה במילואים, בעל תואר ראשון ושני בהנדסה אזרחית בטכניון ובעברו שימש כמרצה במכללת ספיר. בנוסף, שימש כמנהל פרויקטים באגף הבינוי במשרד הביטחון.

באגף מחשוב ומערכות מידע התחדשו במנהלת חדשה – איילה יחזקאלי, אשר שימשה במגוון תפקידים במנהל התכנון הארצי, ובין היתר, כמנהלת אגף וכראש מטה מנמ"ר. במסגרת עבודתה, ניהלה יחזקאלי מערכות מורכבות, הטמיעה מערכות ושיפרה את תפקודן. ליחזקאלי עבר מקצועי עשיר, שכולל מגוון תפקידים במגזר הפרטי והציבורי. יחזקאלי היא בוגרת תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

 

 

לתפקיד מנהל אגף סייבר – אגף חדש שהוקם בעירייה – מונה ציון סמולר. סמולר צמח בעיריית ירושלים ושימש בה במגוון תפקידי מחשוב. בתפקידו האחרון שימש כממונה על טכנולוגיות מידע. הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיות מידע מהמרכז האקדמי לב.

בנוסף אליהם, מונה גם מנהל אגף קידום עסקים חדש – כפיר ניימן – שעל מינויו יש ביקורת לא מעטה בקרב רבים בכיכר ספרא, כמו גם בקהילה העסקית בירושלים.

ראש העיר משה ליאון: "צבי, איילה, כפיר וציון היקרים. כל אחת ואחד מכם מביא עמו ניסיון ויכולות רבות, מגוונות וחשובות מאוד לעיריית ירושלים. ביום זה, לצד הברכות על כניסתכם לתפקיד, מצטרפת גם אחריות עצומה. אין לי ספק, כי תהיו תעשו הכל למען תושבי תושבי עירנו ירושלים. בטוחני כי נוביל יחד את העיר לפסגות חדשות ולהישגים נוספים".

מנכ"ל העירייה איציק לארי: "ברוכים הבאים לנבחרת. מצטרפים אלינו ארבעה מנהלי אגפים חדשים לעירייה, מוכשרים, מצליחים ומאד מסורים. כל אחד בתחומו מקבל אחריות לנושאים מהותיים וחשובים לחיי התושבים בעיר ולשרות למענם. המהפכה של השנים האחרונות נמשכת, בכוחות נוספים, במרץ ובדבקות במטרה. הצטרפתם לנבחרת מנצחת ואין ספק שתתרמו לה רבות. בהצלחה".

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. אחת שיודעת

    איילה תותחית מקצועית מאוד ועם יחסי אנוש מדהימים. אחלה מינוי.

  2. אחת שמכירה גם את זו וגם את זה

    איזה המצאות בעיריית ירושלים , רק לנפח לשכות , עוזרים מזכירים.
    אין מספיק אנשים מוכשרים בעירייה שהיו צריכים להביא אנשים מבחוץ ? ציון סמולר לא מספיק מוכשר כדי להיות מנמ"ר העירייה? שהיו צריכים להביא מישהי שניהלה שני מחשבים וחצי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר