מעמד סליחות בכותל המערבי - 2023 (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)
סליחות בכותל המערבי (צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

לקראת הסליחות וחגי תשרי: שער יפו ייפתח לתנועת רכבים פרטיים בשעות הערב

לאחר פניות רבות של מתפללים, ולבקשת הקרן למורשת הכותל - קיים ראש העיר משה ליאון ישיבה במשרדו בהשתתפות משטרת ירושלים, שבה הוחלט לבטל את ההחלטה לסגור את שער יפו לתנועה בכל שעות היממה. כעת השער יהיה סגור רק בשעות הבוקר - בין השעה 9:00 ל-18:00

פורסם בתאריך: 2.9.24 11:55

שבועות ספורים בלבד אחרי שהתקבלה – בוטלה ההחלטה על סגירת שער יפו לרכבים פרטיים גם בשעות הערב והלילה. השינוי, כך נמסר ל"כל העיר", התבקש מהשטח – זאת לאור פניות רבות של מתפללים שרצו להגיע לתפילה בכותל המערבי במהלך החודש האחרון, ונתקלו במחסום הסגור בשער יפו בכל שעות היממה – גם בשעות הערב המאוחרות ובשעות הלילה.

השבוע התקיימה ישיבה מיוחדת בלשכת ראש העיר משה ליאון ובהשתתפות נציגי הקרן למורשת הכותל ומשטרת ירושלים. לאחר הפגישה הוחלט להחזיר את המצב לקדמותו – קרי, סגירת המחסום בשעות הבוקר והצהריים – מהשעה 9:00 ועד לשעה 18:00, ופתיחת הציר לתנועת כלי רכב החל מהשעה 18:00 בערב ועד 9:00.

יחד עם זאת, יצוין כי הנושא נמצא באחריות המשטרה, וכפי שקרה לא אחת בשנים האחרונות – במעמדי סליחות מרכזיים ובימים מיוחדים דוגמת חול המועד סוכות – אז ישנם רבבות שמבקשים להגיע לכותל המערבי – המחסום יהיה סגור בכל שעות היממה וייפתח בכפוף להחלטות המשטרה.

 

 

 

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יובב

    הבעיה שכמעט כל החניה למי שנכנס משער יפו זה חניה לבעלי תו חניה בלבד אחרי שעה 18.00 עיריית ירושלים תעשה קופה עם דוחות חניה שימו לב לא לטובת מי שמגיע לכותל יש רק שתי חניונים שניתן להחנות אחד סגרו לרגל שיפוצים ליד קבר דוד והשניה הגדול תמיד צריך לחכות הרבה זמן המלצה שלי תגיעו בתחבורה הציבורית

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר