החשוד יוצא מסניף הדואר בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)
החשוד יוצא מסניף הדואר בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)

אימה בבית הכרם: יצא מסניף הדואר השכונתי – וכמעט נשדד

בשעות הבוקר של יום רביעי יצא אדם מסניף הדואר בבית הכרם, והותקף על ידי חשוד שניסה לשדוד את כספו. בירור של השוטרים שהוזעקו למקום העלה כי דקות קודם לכן - עובדי הדואר לא המשיכו לחשוד למשוך כספים

פורסם בתאריך: 29.8.24 15:16

אדם ניסה למשוך כסף בסניף הדואר בבית הכרם – לאחר שבקשתו סורבה מטעמים כאלו ואחרים – הוא מצא פתרון לבעיית תזרים המזומנים שאליה נקלע.

"אתמול בשעות הבוקר", כך נמסר ממשטרת ירושלים, "התקבל דיווח על ניסיון שוד שהתרחש מחוץ לסניף דואר בשכונת בית הכרם. בעקבות הדיווח, הוזעקו למקום שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים שפתחו מיד בחקירת המקרה ובסריקות אחר החשוד במעשה".

הבירור של השוטרים העלה כי זמן קצר קודם לכך, ניסה חשוד לשדוד באלימות תוך מהלומות אגרופים, את כספו של הקורבן שיצא מהסניף כשסכום כסף בסך אלפי שקלים בידו. לאחר שאותו קורבן התנגד, אזרחים שהיו בסביבה הבחינו באירוע והפרידו בין השניים – והחשוד עזב את המקום.

 

 

במסגרת החקירה שנפתחה, וממצאים ועדויות שנאספו במקום האירוע, נודעה זהותו של החשוד שזמן קצר קודם למעשיו – שהה אף הוא בסניף הדואר וביקש למשוך כסף אך ללא הצלחה.

לאחר שנודעו פרטיו, הגיעו בלשי תחנת מוריה אל היישוב שבו מתגורר החשוד, בן 34, בסמוך לירושלים, ועצרו אותו, כשהוא לבוש עדיין באותם פריטי לבוש, ונעצר לחקירה ובסיומה נכלא.

הבוקר, חמישי, האריך בית משפט השלום את מעצרו עד ליום ראשון, 1.9, לטובת השלמת פעולות החקירה הנדרשות.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר