(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)
(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)

הקווים החדשים של אקסטרה בירושלים

החל מיום שישי הקרוב, 30.8, תפעיל חברת 'אקסטרה' שני קווי אוטובוס נוספים - קו 52 שמחבר בין מסוף הר נוף לגבעת התחמושת, וקו 67 אשר מחבר את הר נוף עם רמת שלמה. בשלב זה לא מתוכנן כל שינוי בלוח הזמנים או במסלול הקווים

פורסם בתאריך: 27.8.24 10:03

הרפורמה בשירותי התחבורה הציבורית בירושלים נמשכת, והחל מיום שישי הקרוב. 30.8, תפעיל שני קווים נוספים – קו 52 וקו 67, אשר הופעלו עד כה על ידי חברת אגד.

החלפת מפעיל הקו מתבצעת בהתאם למדיניות משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ותוכנית אב לתחבורה ירושלים, ובמסגרת התבססות חברת 'אקסטרה' באשכול צפון ירושלים. החברה החלה להפעיל את השירות בירושלים לפני כשנתיים והיא עתידה להפעיל כ-430 אוטובוסים בעיר, 180 מהם מפרקיים רבי קיבולת נוסעים. יצוין כי בדומה לפעימות קודמות ובהתאם לניסיון שנצבר, גם הפעם לא מתוכנן בשלב זה כל שינוי בלוח הזמנים או במסלול הקווים.

הקווים החדשים של אקסטרה משרתים, כמובן, את כלל תושבי העיר, אך במיוחד את תושבי שכונת הר נוף ואלו המגיעים לאזור התעשייה גבעת שאול. נקודת המוצא של הקווים היא מסוף הר נוף/כנפי נשרים. קו 52 יוצא ממסוף הר נוף לתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת (ובכיוון השני) וכולל 66 תחנות; קו 67 יוצא ממסוף הר נוף למסוף הר שלמה (ובכיוון השני) וכולל 44 תחנות.

 

 

 

"מינהל קהילתי הר נוף מברך את חברת אקסטרה על כניסתה לפעילות בשכונה ומשוכנע שנצליח לעבוד למען התושבים, בשיתוף פעולה ובכבוד הדדי – כמצופה בשכונתנו", מסר הרב מנחם שורץ, יו"ר מנהל קהילתי הר נוף.

מנכ"ל אקסטרה שוקי פרי: "בשנתיים האחרונות קיבלנו פניות רבות, שביקשו לדעת מתי נתחיל להפעיל את קווי 52 ו-67. פניות אלו מעידות על החשיבות של הקווים הללו לתושבי ירושלים ועל גודל הציפיות שיש להם מאיתנו. אנחנו נעשה את כל הדרוש כדי לעמוד בציפיות ולהפעיל את הקווים החשובים האלו, על הצד הטוב ביותר, כפי שידענו לעשות בכל שלבי ההפעלה".

למידע נוסף על השינויים והקווים החדשים ניתן לפנות למוקד אקסטרה בטלפון *6747, מוקד משרד התחבורה בטלפון *4515, או בקרו באתרי אקסטרה extrapt.co.il ובאתר דרך שלך Your-way.org.il.

 

תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רע מאוד הנהגים של אגד הרבה יותר נחמדים ואנושיים

  2. אנונימית

    גרוע לנוסעים. הנהגים והפקחים של אקסטרה נוהגים לעיתים קרובות באלימות ובריונות

  3. אבי

    נהגים עם חוסר תרבות נהיגה בסיסי !!
    נכנסים לצמתים עם אוטובוס ארוך ברמזור כתום כשהצומת לא פנויה וחוסמים אותה !!
    ראיתי נהג של אקסטרה שעומד ביציאה מבגין בכניסה לעיר על הנתצ שפונה רק שמאלה, וממשיך ישר לגבעת שאול תוך כדי סיכון שאר כלי הרכב שנוסעים בשני הנתיבים הימיניים כחוק !!
    באגד תרבות הנהיגה הרבה יותר טובה !!

  4. איתן

    מה נסגר במשרד התחבורה ? את כל הקווים בצפון העיר מסרו לאקסטרה ? מה נשאר לאגד ?
    אפילו את קו 1 העבירו להם אחרי עשרות שנים , למה ?

  5. שיר

    מזעזע!!! אא"כ יכניסו נהגים יהודים. נמאס מהנהגים הבריונים של אקסטרה!! חלאות אדם

  6. הנאשם לכלא

    תוספת קווים רק לחרדים, לא יתכן שלתושבי קריית היובל אין אוטובוס ישיר לגבעת שאול, שמשמשת כמרכז תעסוקה ומסחר חשוב.

  7. תומך אגד

    את אגד מעיפים, חבל מאוד, סופרבוס ואקסטרה הרבה יותר גרועים!

  8. דבש, ירושלים

    בהמשך לתגובות הקודמות: אכן תדירות וזמינות השירות עלתה ועל כך יישר כח לאחראים, אך במקביל רמת השירות ורמת הנהגים ירדה. לצערנו, זה כנראה החומר האנושי שמוכן לעבוד בעבודה הזו, בפרט שאצל הערבים מקובלת מאוד שיטת "חבר מביא חבר" ו"גייסת אחד גייסת את כל הכפר" מה שחוסך למנהלי החברות השונות (הבעיה היא לא רק באקסטרה) מאמץ לגיוס נהגים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר